Kuiper Koekange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom hier al jaren met heel veel plezier. Zeer fijne winkel met goede producten en service.
Leuk om je even gezien te hebben Johan, jammer dat we elkaar verder niet hebben gesproken dit jaar!

Hopelijk tot volgend jaar!

Kuiper was jaren geleden al een betrouwbaar adres en dat is afgelopen jaar niet anders geweest. Goede collectie en Fireworks 4 all spullen keurig geprijsd. Topshop waar je goede afspraken kan maken. Johan bedankt voor de vlotte communicatie en service!

Hier inmiddels al 10 jaar klant. En altijd met veel plezier. dit jaar een extreem compliment moeten maken. wij zijn gewend wat langer te wachten gezien de hoeveelheid die we bestellen maar nu was in 39 minuten binnen en weer naar buiten.. bijna zonde zo snel haha.

Super service weer en tot over 362 dagen!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de eerdere reacties van de mede forumleden hier. Dikke complimenten aan Johan en het team voor de ongeëvenaarde service, zowel gedurende het jaar via de mail met Johan als tijdens het ophalen. Ondanks het aantal bonnen was de bestelling zo bij elkaar geraapt. Ik stond binnen een mum van tijd weer buiten. Winkel ademt een en al vuurwerk: goede sfeer, ruim opgezet, enthousiast personeel. Prachtig assortiment ook, scherpe prijzen in de outlet en zonder te vragen steeds een stapje extra zetten om iedereen een fantastische jaarwisseling te bezorgen. Duidelijk liefhebbers. Chapeau iedereen van Kuiper Koekange! Tot later dit jaar.

Ook ik wil nog even complimenten geven. Van alle winkels waar ik ben geweest was dit de enige winkel die (zonder er om te hoeven vragen) netjes alle kooien heeft verwijderd. Superfijn! :D
Afhalen was ook perfect. Geen wachtijden. Ik kon direct mijn bonnen afgeven en 5 minuten later stond de bestelling voor mijn neus.
De gratis cake bij grote bestellingen was wel een beetje vaag (de staffel voor gratis cakes hield ineens op bij 200 euro?), maar bij navraag werd dit netjes gecompenseerd.

Enig puntje van kritiek is dat 2x het eerste deel van een dubbele compound is meegegeven (Gladiator). Bij het afhalen heb ik hier zelf ook niet op gelet. Helaas geen tijd gehad om helemaal terug te rijden. Ongetwijfeld hadden ze dit ook opgelost als ik wel was teruggegaan.

Toppers! Hopelijk tot volgend jaar!

De 30ste bij kuiper geweest met het hele gezin! Ging super goed. We hadden 3 bonnen mee. Bestelling stond binnen 10 minuten buiten in een winkelwagen. Enige wat vaag is, dat wanneer je op tijd besteld ( pktober/ november) er al een banner op de website staat van gratis vuurwerk. Deze zagen wij niet terug op de bestellingen. Dikke prima, voor de toenmalige geldige prijzen, maar levert wel verwarring op ( vooral bij de vrouw ;-)

komt er ook nog een BF actie?

Niet specifiek een Black Friday actie, maar aanstaande zaterdag wel 10% korting op het gehele assortiment.
- De actie geldt voor iedereen en er is geen kortingscode nodig. Korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
- Alle producten doen mee, uitgezonderd de huidige weekactie-producten (deze worden teruggezet naar de originele voorverkoopprijs).
- Geen minimaal bestelbedrag.
- Gratis vuurwerk ook gewoon van toepassing.

Niet specifiek een Black Friday actie, maar aanstaande zaterdag wel 10% korting op het gehele assortiment.
- De actie geldt voor iedereen en er is geen kortingscode nodig. Korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.
- Alle producten doen mee, uitgezonderd de huidige weekactie-producten (deze worden teruggezet naar de originele voorverkoopprijs).
- Geen minimaal bestelbedrag.
- Gratis vuurwerk ook gewoon van toepassing.

Jummie :droolthum had hier al een behoorlijke wishlist dus dat is alleen maar mooier!

Tellen de huidige weekactie producten dan wel mee maar dan vanaf de voorverkoopprijs? (oa Disturbed, moek hebben…)

Jummie :droolthum had hier al een behoorlijke wishlist dus dat is alleen maar mooier!

Tellen de huidige weekactie producten dan wel mee maar dan vanaf de voorverkoopprijs? (oa Disturbed, moek hebben…)
De huidige weekactie loopt deze week inderdaad t/m vrijdag, daarna wordt die weer teruggezet naar de voorverkoopprijs en wordt zaterdag 10% vanaf de voorverkoopprijs gerekend.

Dat was weer uitermate prettig winkelen vandaag.
Ik denk dat ik wel klaar ben voor de dag van het jaar … ����

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan