Kuiper Koekange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar op de site kan je inloggen in je account?

Ik kon het nu alleen op het moment dat ik een bestelling plaats.

Waar op de site kan je inloggen in je account?

Ik kon het nu alleen op het moment dat ik een bestelling plaats.

Op de desktopsite rechtsboven, door op het poppetje naast het winkelwagentje te klikken.
Op de mobiele site door op de menubalk (drie streepjes) te klikken en dan onderaan in het menu.

Op de desktopsite rechtsboven, door op het poppetje naast het winkelwagentje te klikken.
Op de mobiele site door op de menubalk (drie streepjes) te klikken en dan onderaan in het menu.
Ik heb alleen alle merken etc. Onder de menuknop (via telefoon). Inloggen account heb ik niet.

Bijlagen

• Screenshot_20241113-175452_Chrome.jpg
    Screenshot_20241113-175452_Chrome.jpg
    122,2 KB · Weergaven: 15
Inmiddels zijn we wat verder en zou het geheel goed moeten functioneren. Check dus snel http://www.kuiper-vuurwerk.nl.

Ter ere van de opening kun je nu gebruik maken van de code OPENING om 10% korting op de gehele bestelling te ontvangen.
Deze korting geldt voor iedereen en op het hele assortiment.

Kom je nog fouten tegen op de site, PB dan gerust even.
De code doet het bij mij niet meer..?

Zo, dat was hem dan! Het bestellen is nu klaar :)

Door het top assortiment praktisch helemaal kunnen slagen bij Kuiper dit jaar. Van mooie fonteinen tot het betere siervuurwerk!

Johan, bedankt voor het medemogelijk maken dat wij allemaal onze collectie weer bij jullie kunnen bestellen. Ken geen enkele shop die zo meedenken en werkend is zoals jij het aanpakt voor Kuiper.

Veel succes de aankomende twee weken met alles gereed maken voor de ik vermoed vele bestellingen die bij jullie gedaan zijn.

Tot de laatste dagen van het jaar!

Was al klaar met bestellen.....
Maar toen zag ik de Dividir op de demo.....
Dus ik kon het toch niet laten. 🫣
Gelijk ook maar even zo'n GBV Melkbus erbij genomen. 😂

Maar inderdaad, alles tot dusver weer top geregeld! :thumbsup:

Eén ding viel mij net wel op: één van mijn bestellingen die ik nog op de oude site heb gedaan, vlak voordat de nieuwe site online ging zit niet in het overzicht met recente bestellingen. Ik neem aan dat die simpelweg niet mee is verhuisd naar de nieuwe site en dat jullie die bestelling wel gewoon hebben.

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan