Kuiper Koekange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de shop nu al wel open dan?
Je kunt in principe bestellen ja.
Achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuwe site, waarvan het streven is deze op zeer korte termijn te lanceren. Daarom wordt op dit moment niet teveel energie en tijd meer gestopt in het verhelpen van bepaalde problemen die de huidige site heeft, met name functies als een whishlist, die natuurlijk heel handig zijn om te hebben, maar niet noodzakelijk om een bestelling te kunnen plaatsen.
Nog even geduld! Bij het lanceren van de nieuwe site zal ook het gehele assortiment beschikbaar komen.

Heb ondertussen ook de oplossing gevonden en paar cakes kunnen bestellen. Ff de site in de gaten houden wanneer er meer leuk spul binnen is

Nieuwe site is live zie ik. Flinke verbetering op alle gebied. Strak en modern uiterlijk en werkt een stuk sneller dan de oude.
Goed bezig !

Ik had nog artikelen in mijn winkelmandje. Als ik daar op klik kom ik bij het artikel uit en daar maak ik uit op dat de oude accounts goed zijn meegenomen.

Idd werkt nu de site maar geen enkel product te zien (bij mij).

ZIjn de oude accounts nog wel van toepassing @Pyroguy ?

Ja in principe zouden accounts mee moeten komen! Op de achtergrond is het nog hetzelfde syteem qua accounts, orders etc.

Probleem dat bij sommige mensen (lees: netwerken) de site niet tevoorschijn kwam is als het goed is nu opgelost. Dat er producten niet zichtbaar zijn daar wordt aan gewerkt.
Mocht je tegen problemen aanlopen, bericht mij dan even, zodat we kunnen zoeken naar een oplossing. Zullen komende dagen vast nog wel wat kinderziektes of verbeterpunten naar voren komen.

Als ik nu een product aanklik, dan gaat hij weer terug naar de algemene pagina. Bijvoorbeeld ik ga naar cakes --> magnum --> Caïro Crackling, dan kom ik weer terecht op Cakes --> alles bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan