Kuiper Koekange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had al effe contact gehad met Pyroguy. Het is/was inderdaad zo druk, dat ze het nauwelijks nog aan konden :rolleyes:
Hoezo Nederland is klaar met vuurwerk ? :bonk:

Alleen maar goed dat webshops dan dicht gaan. Even weer tijd om alles verder voor te bereiden voordat de gekte van uitlevering en verkoop start, oftewel de 3 doldwaze dagen

Er gaan een heleboel webshops dicht nu om alles op tijd te kunnen verwerken en klaar te zijn voor normale verkoopdagen

Gelijk hebben ze, op een chaos bij het afhalen zit niemand te wachten. Dan heb je ook weer boze klanten, je hebt 2 jaar de tijd gehad om te bestellen zullen we maar zeggen! :)

De winkel stond ram vol, door het sluiten van de losse verkoop om 17u ontstond er wat onduidelijkheid.

De lange rij was zo weg gewerkt, bestelling was netjes compleet inclusief gratis cake :)

Vanavond ook geweest! Iedereen liep op zijn tandvlees maar super geholpen, deze toko straalt zoveel sfeer uit!

Tot volgend jaar!

Complimenten voor de snelheid van leveren daar. Volle winkel maar alles liep op rolletjes. Stond een vlotte jonge meid die daar alles even duidelijk regelde.

Hier vanavond ook weer geweest. Parkeerplaats stond vol, maar binnen niets aan de hand. Ik blijf dit een mooie sfeerwinkel vinden.

Bestelling nr was zo doorgegeven en binnen 5 minuten stond de bestelling al voor onze neus.
Bij het 1e adres even paniek want we zagen de triple x niet maar wel een trillseeker (fireworks4all). Die hadden we niet besteld?

Gelukkig niets aan de hand. Triple x was er gewoon (2 losse dozen met alleen artikelnr er op, omdoos was er al af en ook de kooi) en in de f4a doos zaten losse cakes die we besteld hadden. Gezien we met een paar mensen op 1 bestelling besteld hadden bleek de trillseeker er als gratis product bij te zitten :) erg blij mee.

1 heel klein minpuntje: er bleek maar 1 ipv 2 cairo crackling meegegeven te zijn.
Wel ontzettend blij met "scream" en "the gunner" die er wel bijzaten.

Al met al weer goede service. Ongetwijfeld tot volgend jaar.

Edit:
nav mijn zinnetje over 1 missende cairo crackling kreeg ik vannacht een prive bericht van johan hierover. Hij bood me 1 cairo vanuit zijn prive collectie aan.
Wat een klasse actie. Dat heb ik nog nooit een verkoper zien doen. Ik heb vriendelijk bedankt want ik wil geen enkele liefhebber zijn eigen pleziertjes ontnemen, maar bij deze extra: johan / kuiper wat een topservice bij jullie!

Laatst bewerkt:
Gister ook mijn vuurwerk opgehaald. Bestelling was snel gehaald en na controle ook compleet. Gelukkig pyro+papel ook nog kunnen vinden. Al met al netjes geregeld. Personeel met verstand van zaken en mail contact met Johan was altijd netjes. Wat mij betreft tot volgend jaar.

Ik moet straks nog ophalen. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. Altijd leuke winkel en goed geregeld.

Wat mij opviel toen ik zojuist nog even mijn bestelbon bekeek, is dat er "gratis cake twv 50 euro" op staat. Mijn bestelling is 600+ euro. Ik dacht dat je altijd een veel betere cakebox kreeg bij bestelling vanaf 400-500? Ergens las ik dat iemand een Thrillseeker had gekregen.

Iemand dit ook opgevallen en de bestelling opgehaald en weet hoe dit zit?

Ik moet straks nog ophalen. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. Altijd leuke winkel en goed geregeld.

Wat mij opviel toen ik zojuist nog even mijn bestelbon bekeek, is dat er "gratis cake twv 50 euro" op staat. Mijn bestelling is 600+ euro. Ik dacht dat je altijd een veel betere cakebox kreeg bij bestelling vanaf 400-500? Ergens las ik dat iemand een Thrillseeker had gekregen.

Iemand dit ook opgevallen en de bestelling opgehaald en weet hoe dit zit?

Wij hadden 3 bestellingen eerder dit jaar geplaatst. Op 1 bon stond idd gratis cake. Deze ook ontvangen.
Andere 2 bonnen stond niets (vroeger in het jaar besteld), maar wij hebben idd een trillseeker geheel gratis ontvangen.

Mag ik nogmaals mijn complimenten geven aan johan en crew, by far de beste winkel waar ik dit jaar geweest ben, samen met orthen.
Johan weet wat hij doet! Ga zo door kanjer!
Geen lange wachttijden, auto mag gewoon bij de roldeur en iedereen is vriendelijk!

Zelf hier niet besteld, maar het doet me goed te zien dat de service nog altijd goed is wat ik in het verleden ook heb meegemaakt hier. Op en top vuurwerkwinkel vol sfeer en vriendelijke mensen. Hopelijk blijft Johan nog lang behouden voor Kuiper :yes:

Voor de eerste keer hier wat dingen besteld in de outlet, uitstekende prijzen. Winkel was druk maar het liep lekker vlot door en alles compleet. Top!

Ook hier effe een veer voor Kuiper en Johan !
Stukken beter geregeld dan de laatste keer, toen het door de losse verkoop en het afhalen van bestellingen, veel te druk was en de wachttijd nogal opliep.
Nu een stuk rustiger, meteen lijst(en) inleveren en 10 minuten later met een kar vol naar de auto.
Bij het checken bleek 1 bestelling te ontbreken, maar het kan ook zijn dat ik vergeten was die op de “samenvatting” te zetten. Gemeld en 5 minuten later was die ook boven water.
ALLE producten die ik besteld had zijn geleverd, dus dikke top !
@Johan niet gesproken maar weer bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar.

Nog bedankt voor de goede zorgen Johan! Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben. Ik was nog geen 10 minuten binnen, ze wisten dat ik kwam. Top geregeld met de andere collega :) Hopelijk tot volgend jaar, heren en dames van Kuiper!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan