Kuiper Koekange

Er gaat inderdaad nog iets niet helemaal goed. Nog even geduld.. had gehoopt dat het vandaag helemaal werkend zou zijn, maar met overzetten zijn er toch een paar foutjes in geslopen. Wordt aan gewerkt.

Inmiddels zijn we wat verder en zou het geheel goed moeten functioneren. Check dus snel http://www.kuiper-vuurwerk.nl.

Ter ere van de opening kun je nu gebruik maken van de code OPENING om 10% korting op de gehele bestelling te ontvangen.
Deze korting geldt voor iedereen en op het hele assortiment.

Kom je nog fouten tegen op de site, PB dan gerust even.
Als je op bekijk ons assortiment komen er maar 28 producten in beeld.. er staan er veel meer op als je per kopje klikt. Daar gaat iets niet goed.

Zo, dat is wel even wennen zeg! Toch een jaartje of 15 denk via de oude site besteld :O

@Pyroguy Kon het "helaas" niet laten om nog een bestelling te doen. Hier heb ik nog geen mailtje van gehad. Staat wel in mijn order overzicht in het account.

Zo, dat is wel even wennen zeg! Toch een jaartje of 15 denk via de oude site besteld :O

@Pyroguy Kon het "helaas" niet laten om nog een bestelling te doen. Hier heb ik nog geen mailtje van gehad. Staat wel in mijn order overzicht in het account.
Ja hier is het ook nog even wennen 😬
Staat ook niet toevallig in de ongewenste email / SPAM box?

Nee, staat hij ook niet in. Ik heb trouwens ook 3 verschillende statussen van bestellingen;

De laatste staat op: Bezig met verwerken

Eerdere bestellingen staan op voltooid of gesloten.

Ik ben nog een klein probleempje tegengekomen specifiek in Safari (17.6) op MacOS. De knop om een kortingscode in te voeren is doorgeschoven naar rechts-bovenaan, achter de tekst "Samenvatting" en daardoor niet aan te klikken.

Screenshot 2024-11-11 at 13.36.44.png

In Firefox op MacOS staat de knop gewoon links onderaan en is gewoon te gebruiken.

Edit: order gedaan en wel een bevestigingsmail ontvangen, MAAR, het pdf document in de mail werkt niet en gmail geeft een "Encrypted attachment warning". Daar gaat dus nog iets niet goed en misschien is dat ook de reden dat hij bij sommige mensen helemaal niet aankomt.

Eddy.

Laatst bewerkt:
De bevestigingsmail zou inmiddels aan moeten komen en met terugwerkende kracht verstuurd zijn. Mocht je hem niet hebben ontvangen, kijk dan eerst even in je ongewenste email en anders mij graag even een PB of mail sturen, dan stuur ik hem handmatig nog even door.

De bevestigingsmail zou inmiddels aan moeten komen en met terugwerkende kracht verstuurd zijn. Mocht je hem niet hebben ontvangen, kijk dan eerst even in je ongewenste email en anders mij graag even een PB of mail sturen, dan stuur ik hem handmatig nog even door.
Hier nog geen mail ontvangen, ook niet in de spam

Back
Bovenaan