Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Ziet er veelbelovend uit! Succes met de voorbereidingen Vuurvent. Mooi om te zien dat jouw idee nu echt op dat veld staat. Moge er nog vele volgen.

Hopelijk heb je het weer mee en kunnen we genieten van een fckn bijzondere show! Komt er een livestream?

Ja hoor. Regen is nooit een reden om vuurwerk af te gelasten.
Onweer en wind >5 bft echter wel. En ook dát staat voor vanavond in de verwachtingen.... :shy:

Mocht de show toch op het laatst vanwege het weer gecancelled worden, waar kunnen we dit dan terug lezen? Wij moeten van aardig ver komen, dus zou wel fijn zijn als we dat dan ook direct horen/lezen.

Ik denk niet dat zoiets lamger dan 1 uur van tevoren gemeld zal worden je wil immers ook niet te vroeg al opgeven. Als je langer dan dat moet rijden denk ik dus dat je zult moeten gokken en onderweg moet blijven zoeken naar updates.

Beter spijt van het voor niks rijden dan van het missen van een unieke show.

Ik denk niet dat zoiets lamger dan 1 uur van tevoren gemeld zal worden je wil immers ook niet te vroeg al opgeven. Als je langer dan dat moet rijden denk ik dus dat je zult moeten gokken en onderweg moet blijven zoeken naar updates.

Beter spijt van het voor niks rijden dan van het missen van een unieke show.

Wel jammer dat je dan een week aan eten aan benzine kwijt ben en dus veel tijd. Maar gokken maar :P

T begint er wel steeds slechter uit te zien :(

In het centrum zijn nog wat straten afgesloten vanwege de braderie (zijn ze nu aan het opruimen). Bij de AH is er op het parkeerterrein nog volop plek en dit is dichtbij de schietlocatie.

Back
Bovenaan