the mighty two
VWC lid
Bedankt Voor de heerlijke show. Heb er echt van genoten en was de 2 uur enkele reis meer dan waard!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 63408Bekijk bijlage 63409Bekijk bijlage 63410
Nog even de foto's dat we get weer netjes achter hebben gelaten))
Ik ga ook zeker de mogelijkheid bekijken om mee te gaan. Kunnen we samen rijden.Is dat effe gaaf! Aanwezig.![]()
Misschien een idee om 2 shows organiseren of iets dergelijks. 2.5 tot 3 uur rijden voor 5 minuten is best wel lang.
Misschien een idee om 2 shows organiseren of iets dergelijks. 2.5 tot 3 uur rijden voor 5 minuten is best wel lang.
1 show in de middag en 1 in de avond. Kan prima op 1 dag lijkt me (vergelijk het met Zena trophy)Jij rijd dan liever 2 keer 2,5 tot 3 uur ?![]()
Niet vanuit ongeduld, maar gewoon de wens om weer iets in de agenda te hebben staan waar ik naar uitkijk. Wanneer kunnen wij meer informatie verwachten?
Nog even geduld, video staat klaar om online te komen, maar we zoeken nog even een alternatief voor de betalingen, want verleden keer heb ik dat via betaalverzoek gedaan en werdt er gelijk een onderzoek vanuit de bank opgestart naar witwassen want volgens de bank was het niet bedoeld voor crowdfundings.
Zodra er een alternatief is post ik een nieuw topic en zal ik hier een verwijzing plaatsen naar 2022 editie.
Zou het niet gewoon via een GoFundMe pagina kunnen? https://www.gofundme.com/nl-nl