Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Het zoveelste filmpje maar toch de moeite om het te delen natuurlijk. Gefilmd vanaf de VIP plek. Wat trouwens perfect geregeld was, polsbandje waardoor je nog even heen en weer kon lopen en je stond op het basketbal veldje op een verharde ondergrond.

Gefilmd door m'n vriendin zodat ik een keer zelf kon genieten van de show :D

Bedankt voor de complimenten allemaal boys, het is een best onzekere tijd zo en is niet zonder slag of stoot gegaan, maar het is gelukt en daar ben ik trots op!

Gisteren na een reis van 2,5 uur aangekomen in Eibergen. 2 uurtjes staan wachten onder de overkapping op de show. Helemaal de moeite waard! Schitterende Mascleta gezien.:handsup:

Iedereen bedankt die dit mogelijk heeft gemaakt :applause:

20211031_195715.jpg

20211031_195716.jpg

De video, niet volledig gefilmd, wel de finale.

Nogmaals bedankt Vuurvent. Heb echt een top avond gehad! Ben net geen 3 uur onderweg geweest (enkele reis) en we waren ruim op tijd aanwezig in Eibergen. Parkeerplekken waren er op dat moment nog genoeg en na een korte ronde langs de kramen die werden opgeruimd, kwamen we al snel terecht bij de plaatselijke snackbar voor een vette hap. Even rustig gezeten en het genieten was al in volle gang.

Ik was echt aangenaam verrast hoe druk het was ondanks de weersomstandigheden. Heb weleens bij een showtje in december gestaan in de regen en met flink wat wind en toen was er vrijwel geen publiek. Voor mijn gevoel waren er naast de vele liefhebbers ook flink wat mensen uit de regio aanwezig.

Het is al eerder gezegd, maar echt respect dat je dit in samenwerking met Dream Fireworks en Europla op hebt kunnen zetten. Kwamen toffe producten voorbij en vooral die titanium en flash salutes waren heel erg fijn en de Europla candles natuurlijk niet te vergeten, want dat is altijd een genot om die in actie te zien. Het crackling thema met F2 kon ik erg waarderen en wat is die Venom Box goed, echt mooie volle boeketten. Ondanks dat het in Valencia nog net een tikkeltje harder gaat (mede door de afstand en ondergrond) heb ik enorm genoten en ben ik blij dat ik deze toch nog even heb mee kunnen pakken en wat mij betreft was het de reistijd meer dan waard. Ook tof dat een ieder een steentje bij heeft kunnen dragen om het mogelijk te maken en dat gaf toch ook wel een bijzonder gevoel.

Nog even geduld, video staat klaar om online te komen, maar we zoeken nog even een alternatief voor de betalingen, want verleden keer heb ik dat via betaalverzoek gedaan en werdt er gelijk een onderzoek vanuit de bank opgestart naar witwassen want volgens de bank was het niet bedoeld voor crowdfundings.
Zodra er een alternatief is post ik een nieuw topic en zal ik hier een verwijzing plaatsen naar 2022 editie.

Nog even geduld, video staat klaar om online te komen, maar we zoeken nog even een alternatief voor de betalingen, want verleden keer heb ik dat via betaalverzoek gedaan en werdt er gelijk een onderzoek vanuit de bank opgestart naar witwassen want volgens de bank was het niet bedoeld voor crowdfundings.
Zodra er een alternatief is post ik een nieuw topic en zal ik hier een verwijzing plaatsen naar 2022 editie.

Zou het niet gewoon via een GoFundMe pagina kunnen? https://www.gofundme.com/nl-nl

Back
Bovenaan