Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Het regent heftig en er komt nog meer. |Best sneu dat het uitgerekend nu zo slecht is.

Ik haakte al af, toen buienradar aangaf dat het droog zou zijn rond deze tijd. Dan is het vaak het tegenovergestelde. Wel zuur voor de organisatie en aanwezigen. Hopelijk valt het mee.

Wat een prachtig showtje was dit zeg! Uniek in Nederland. Echt een goeie drukte, veel belangstelling, ondanks het matige weer. Na het gemis van de Trophy dit jaar, is dit een goed alternatief om toch helemaal in de vuurwerksfeer te komen. Ik zeg voor herhaling vatbaar :wink:

Helaas niet kunnen filmen, maar daar zorgen anderen op YouTube vast wel voor.

Laatst bewerkt:
Dik compliment voor Vuurvent, Dreamfireworks en de Halloween vereniging Eibergen.

Ondanks belabberd weer een supervette show! Bedankt Vuurvent.

Complimenten aan Vuurvent, Dreamfireworks en de Halloween vereniging Eibergen! Klasse geregeld en show. Goede opbouw en - voor Nederland uniek - prachtige Spaanse producten.
Dit laat maar weer zien met wat je voor een dergelijk bedrag voor een show kunt neerzetten. Goede knal/sier-verhouding en progressie.

Iedereen bedankt die deze show tot een succes hebben gemaakt, Vuurvent en DreamFireworks en de rest van de organisatie bedankt voor de mooie avond.

luuk Aka vuurvent super bedankt voor de show. Echt weer ff een mooie afwisseling in deze tijd. Dit verzacht het gemis van de zena trophy. Top show was de 2 uurtjes rijden meer dan waard🙂🙂

Topper die vuurvent! Dikke complimenten! En natuurlijk ook iedereen die het mede mogelijk gemaakt hebben! Afstand tot het vuurwerk viel mij reuze mee. Salutes waren lekker en de show was zeer leuk om te zien. Ondanks de regen, 1,5 uur rijden en vervelende paraplus overal was het een zeer geslaagde avond!!

Vuurvent, Dreamfireworks en alle betrokkenen, bedankt voor de mooie show! Mooie locatie en genoeg ruimte om te staan :) Was zeker het 1,5u rijden waard.

Mocht het nog een keer worden georganiseerd, dan kan je zeker weer rekenen op een donatie vanuit mijn kant!

Back
Bovenaan