Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar rekening gehouden met voorbestellingen dat ik wat ruimte hou voor de impuls aankopen in de winkel..zul je zien dan gebeurt het nu niet.:frusty:

Gisteren een vuurwerkwinkel in de buurt bezocht. Wilde eigenlijk de crocodille halen, die was helaas niet in de losse verkoop. Uiteindelijk met de loco extremo weg gegaan. Volgens mij een omlabeling van de adrenaline. Geeft toch altijd wel wat extra’s als je een winkel binnen stapt om dan wat te halen

Heb een zooi bijen en stijgende spinners in allerlei maten "ingeslagen" om nog een paar jaar van te genieten aangezien die gaan verdwijnen

Als ik morgen mijn laatste bestelling bij Koningsdal heb opgehaald heb ik nog een paar uurtjes om nog wat te scoren. Bloed kruipt waar het niet gaan kan al heb ik meer dan genoeg.:D

Toch nog even naar Duitsland gereden om te tanken :p
Konden de jongens nog mooi wat vooravond potjes uitzoeken bij de Aldi en Lidl.

Tijdens de eerste verkoopnacht waren er bij de winkels die ik bezocht leuke acties. Heb onder andere 2x de DumBum 5 seconden meegenomen, een set Magnum cakes en een karton Westen Thunder Salvos. Erg blij mee.

Voelt toch specialer om in de winkel nog iets mee te nemen.

Normaal gesproken ja..maar omdat de weersverwachting al enige tijd veel wind aan geeft,dit keer maar niet.
Ik hoop volgend jaar weer.

Ja nog wat gekocht. Ik mocht ook dit jaar nog even achter in de bunkers kijken bij mijn dealer. Toch altijd leuk en er staan vaak dingen die niet in de voorverkoop op internet staan. Had nog budget voor een dikke compound en wat los spul. Heb de Poisonous Panter en 6x Monster Ride nog even meegenomen. Erg blij mee.

Heb ook altijd een klein budget voor losse aankopen. Is dit jaar opgegaan aan 2x Hellfire Thunder, Cross en 2x Wheels of Fortune. Altijd lekker om nog wat leuk spul tegen te komen tijdens de losse verkoop. Zeker wanneer het al geruime tijd uitloop producten zijn.

Vandaag in een impuls nog even 3 pakjes wreckling shots gehaald. Morgen nog een kleine bestelling ophalen en wie weet of er nog wat bij komt dan

1.2" ultimate chry(cairo crackling) en 8 pakjes orc zijn vandaag nog met mij mee naar huis gegaan. Zag de chry eerst nergens staan maar vandaag stond hij opeens in de vitrine bij wagenvoort.

Hier alleen 2x de Roman Candle van GBV. Kon ze niet weerstaan door het oldscool label.

Gisteren nog even een lanternpower (vuurwerktoppers) en een black thunder cake erbij genomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan