Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ene jaar wel en het andere niet, ligt helemaal of er op dat moment een goede aanbieding is. Voor dit jaar denk ik dat ik het niet zal doen omdat ik bang ben dat de prijzen op dat moment simpel weg te hoog zijn. Maar ik laat me graag verrassen.

Zodra ik eigenlijk al mijn bestellingen heb opgehaald kijk ik er goed na en altijd zeg ik dan.. er mist nog iets. Gelukkig woon ik 5 km van de Duitse grens af en rijd ik altijd nog even naar Duitsland toe om daar verder te winkelen haha.

hier in de buurt geen magnum dealer, maar de vuurwerkmania dealer heeft altijd nog een aantal magnum blokken random in zn showroom staan.. die niet aangegeven zijn op de site. Dus daar probeer ik er altijd nog een of 2 van mee te nemen

Meestal niet. Alles is dan een stuk duurder en vaak is het mooiste al weg.
Soms op de laatste dag tegen sluitingstijd bij de lokale (vwtotaal) dealer een dealtje gemaakt nog.

Nooit grote dingen. Alleen fonteinen of ander klein spul waar ik een nostalgisch gevoel bij krijg. Dingen die je eigenlijk niet nodig hebt, maar door het gevoel wat ik heb tijdens de verkoop dagen, toch erbij moet/wil hebben.

Dit jaar kunnen we op de laatste verkoopdag alleen nog cat 1 halen (in NL dan).
Ik heb eigenlijk al genoeg besteld, denk dat ik dit jaar maar oversla om op het laatste moment nog wat te halen.

Echter, wanneer de lokale vw boer nog met kortingen gaat strooien, wip ik misschien nog wel even langs :) (blijf toch een hollander he)

Eigenlijk helemaal niets want ook de kleine spullen heb ik al in bestelling staan. Als er iets speciaal in de winkel te koop is, is dat natuurlijk een ander verhaal. Daarnaast zien de dummies er in de winkel wel veel leuker uit dan de plaatjes waar ik 5 maanden van tevoren al naar heb lopen staren dus ik blijf wel altijd even hangen

Als er bij het afhalen van de bestelling nog wat leuks op een plank staat, kan ik het meestal niet laten. Dus winkeliers: zette leuke dingen op de plank :D

wellicht nog aanbieding die ik niet kan laten liggen of nog wat leuk categorie 1 voor de kids

vorig jaar firestarter van gbv gekocht.. veel te duur natuurlijk. waren opzich wel leuke cakes om tussen door te stoken.

Kan het nooit laten om nog wat klein spul bij te halen. En als er ergens "blij uur" is dan haal ik meestal ook nog wat bij.

Vorig jaar wel nog ff snel langs een lokale vuurwerk winkel om van die kleine tunderking potjes te halen..
maar probeer dit jaar gewoon alles af te halen en niet weer terug te komen

Zat hier van de week nog over na te denken, want ik verwacht dat er wel wat winkels nog gaan profiteren van die zondag met Cat.1 verkoop voor de klanten die vergeten dat F2 niet mag. Ook sfeervol om even met de meiden naar de winkel te gaan dan, ga dit zeker inplannen.

Meestal niet aangezien de prijzen te hoog zijn geworden, maar vorig jaar toch wat extra fonteinen bijgehaald, waaronder toen de Funke Cracker Fountains. Top spul!

ik koop voor mezelf niets meer op de laatste dag. Maar ik laat beide kinderen altijd zelf een cake van max 25 euro per stuk uitkiezen, vind vooral me zoontje altijd heel leuk.

Ligt er aan, normaal niet maar mijn budget is nog niet eens voor 25% uitgegeven dus misschien moeten we dat maar wel eens gaan doen. Dingen die niet op websites staan of iets wat net tijdens mijn bezoek een (aanbieding) is.

Fonteinen en klein prul zal het wel worden dit jaar

Nee, oudjaarsdag ben ik eigenlijk niet meer in een vuurwerkwinkel te vinden. Dat is denk ik wel dik 20 jaar geleden toen dat voor het laatst voorgekomen is.

Toen ik jong was uiteraard wel, want toen had je vaak al wel dingen op, want toen stookte je nog gewoon 3 dagen lang astronauten, vuurpijltjes etc zonder dat er een haan naar kraaide en moest er nog wel eens wat nieuwe voorraad komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan