Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik morgen mijn laatste bestelling bij Koningsdal heb opgehaald heb ik nog een paar uurtjes om nog wat te scoren. Bloed kruipt waar het niet gaan kan al heb ik meer dan genoeg.:D

Heb mij in kunnen houden en voor het eerst sinds jaren niets extra ingekocht. Alhoewel telt de eerste verkoopdag ook mee?:D

Op de val reep een gbv yellow squad gekocht . Geen idee waarom want ik heb normaal niks van gbv. Maar aangezien ik graag de lokale midden stand ook steun toch mee genomen ( uitraard met een mooie korting )!

Hier nog op valreep Snow Crystal (WTF) weten te scoren voor 1+1 (€20 totaal).
Van Der Nat Volt fontein 1+1 (€8.50 totaal). Ben ik wel blij mee want wilde nog paar fonteinen.

Heb nog een Colorful City mee kunnen pakken, kon het niet laten, want die was echt prachtig vorig jaar.

Toch het laatste uurtje nog ff in de buurt geweest en sons of anarchy en whistling rainbow gehaald.

Hier ook de laatste verkoopdag nog een colorful city meegenomen. Lijkt wel dat we bij dezelfde winkel zijn geweest joh!

Jazeker

Wolff King Crackling
Wolff Outcast
Wolff Stars over Vienna
Wolff Booster 500
Vuurwerkexpert Extreme Apache 50’s

En……… een meterpakket

Dit jaar op zaterdag avond nog leuk op pad geweest en wat happy hours langs gegaan. Voor de sfeer was de bedoeling. Maar wie hou je dan voor de gek.

Nog een Beast Mode (werd ook wel tijd vanwege de naam) en Kingdom meegepakt, in de losse verkoop. Weliswaar de 28e al, maar ik koop eigenlijk niets in losse verkoop normaal gesproken. Een maat had wat hulp nodig om zijn bestelling op te halen. En als je daar dan toch staat te wachten... :bonk:

Gelukkig dit jaar eens ruggegraat getoond. Ben blij dat ik niks bij gekocht heb, aangezien ik dit jaar genoeg over heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan