Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaliter koop ik vrijwel nooit meer wat tijdens de verkoopdagen. Het moet ook een keer klaar zijn en bij veel winkels zijn er aparte rijen voor het ophalen van bestellingen en de losse verkoop en dan komt het er ook niet zo snel meer van.

Tijdens of net na kerst was er een kleine aanvulling van Klasek artikelen bij een winkel hier in de regio. Daar wou ik wel wat klein spul van. 28 december was ik bij een winkel een paar honderd meter verderop dus ben ik ook maar even langs gereden voor de Scream Wasp van Klasek.

Bij een andere winkel kwam ik de Flashing Diamond tegen. Die Flashing Diamond van Schuurmans is één van de eerste artikelen geweest die ik heb gekocht, dus ondanks dat het design is aangepast riep dit wel nostalgische gevoelens op.

Screenshot_20240107_182421_Gallery.jpg

Screenshot_20240107_182444_Gallery.jpg

Omdat alle winkels de 30e nog tot laat open waren, ben ik nog rond 23:30 langs de lokale winkel gegaan en heb ik een mooie deal gemaakt voor 2 Katan cakes en een return of the phoenix. Ook nog eerder op de 29e bij de Driesprong een compound meegenomen.

Stefantvs en ik stonden de 30e om 20.03 bij de Driesprong omdat hij tot 21.00 open zou zijn. Was de verkoop om 20.00 gestopt :sad:. Waarschijnlijk maar goed voor onze portemonnee geweest.

Doordat winkels nog tot laat open waren, kon ik nog gauw ff naar vw outlet Pijnacker, daarna naar auto Ypenburg en toen naar vw hal Rijswijk! Die laatste 2 waren zelfs tot 0:00 open!

Voor het eerst voor gaas gegaan op de laatste verkoopdag omdat er bekend werd dat bij outlet Pijnacker een soort uitverkoop was met extra korting vanaf 3 uur. Speciaal erheen gereden en wat kunnen kopen wat ik al wilde doen tijdens de freakacties.

Ik moet wel zeggen dat het hielp dat de 30e de laatste verkoopdag was. Ik weet niet of ik op de 31e hetzelfde zou doen

Laatste afhaaldag was mijn zoontje mee, hij mocht nog wat kleins uitzoeken, toen zelf alsnog gezwicht voor 2x de hellfire thunder.

Doordat winkels nog tot laat open waren, kon ik nog gauw ff naar vw outlet Pijnacker, daarna naar auto Ypenburg en toen naar vw hal Rijswijk! Die laatste 2 waren zelfs tot 0:00 open!

Moest eff 2 keer lezen en nadenken want dacht open op de 31ste tot 00:00 uur. :D. Afgelopen jaar was de laatste verkoopdag de 30ste.
Lijkt mij dat je de 31ste niet tot 00:00 uur open wil zijn, maar ook nog zelf even met familie en/of vrienden wil genieten van je opbrengst/winst/vuurwerk. :D

Zelf koop ik nooit wat op de laatste dag. Volgens mij is er dan ook veel uitverkocht in de losse verkoop en dan heb ik het over de doorsnee winkelier in de grote steden.

Zag op PTD dat in Duitsland de 30ste in diverse supermarkten bijna niets meer te vinden was.

En was dit de moeite waard? Nog wat leuks kunnen scoren voor een mooie prijs?

Nog wat kleinspul kunnen halen, stijgspul, shots en mines vooral! Vw outlet Pijnacker had op de 30e vanaf 's middags 25% korting op alles! Dat is natuurlijk lekker meegenomen! Kom ik volgend jaar zo weer!

Moest eff 2 keer lezen en nadenken want dacht open op de 31ste tot 00:00 uur. :D. Afgelopen jaar was de laatste verkoopdag de 30ste.
Lijkt mij dat je de 31ste niet tot 00:00 uur open wil zijn, maar ook nog zelf even met familie en/of vrienden wil genieten van je opbrengst/winst/vuurwerk. :D

Nee, ik bedoel de 30e, laatste verkoopdag f2! De meeste winkels sloten om 21:00 of eerder! Gewoon relax dat je rustig naar bijv vw hal kan rijden en rustig rond kan kijken!

Nog een pakketje WCKD Winners van Magnum meegepakt op de laatse verkoopdag bij Outlet Haulerwijk. Bleek prima stookmateriaal voor de vooravond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan