Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de hoofdprijs koop ik niks tijdens de verkoopdagen. Maar wellicht als er ergens nog een leuke actie is of een happy hour. Dan weet je het maar nooit…

Eigenlijk nog nooit wat los ter plekke bij gekocht qua vuurwerk, hooguit wat torches. Persoonlijk ben ik het liefst in en uit in 5 minuten en door.

Ik had afgelopen jaar de grootste bestelling tot nu toe gedaan (volgens mij 350 euro bij 2 winkels) bij de driesprong heb ik een pakje happiness fonteinen gehaald en bij lokkemientje heb ik een pakje crackling grondbloemen gekocht.

Vind het toch altijd wel lekker om mezelf nog een klein beetje extra budget te geven voor een leuke fontein of dikke cake in de losse verkoop :)

Altijd, gewoon omdat het zo’n lekker nostalgisch gevoel geeft om ter plekke nog wat uit te zoeken. Meestal gaat het dan om klein spul, een paar fonteinen of een kleine cake. Maar er komt elk jaar nog wel wat bij op de verkoopdagen.

In Nederland nooit zo veel omdat ik alle webshops dan al tig keer heb doorgespit. Duitsland is een ander verhaal, met name de postenborse waar je nooit weet wat je gaat aantreffen. En dat is vaak ook het spul wat overblijft na de jaarwisseling!

Ik roep altijd nee, maar het gebeurd toch. Zoveel leuks wat je dan nog ziet...

Ik laat wel vaak bewust de pinpas thuis. Alleen een bepaald contant bedrag heb ik dan. "Wisselgeld" noem ik dat dan.

Als je showrooms vol dummies binnenkomt wordt het altijd even heel verleidelijk, maar de prijskaartjes ernaast houden me (gelukkig) altijd tegen!

Ik roep altijd nee dat doe ik niet, maar eenmaal in de vuurwerkwinkel kan ik mij niet inhouden. :p

Deze verkoopdagen ga ik er wel voor! Ik heb nog wat muntjes apart gezet om extra in te kopen. Hopelijk loop ik nog tegen wat mooie aanbiedingen aan.

Ik woon een een paar honderd meter van een winkel af. Dus ik denk zo maar eens, dat ik zaterdags daar nog wel even binnen hop. Zeker als het toch redelijk weer blijkt te zijn. :p

Eigenlijk wordt ik nooit verleid in de losse verkoop door de hoge prijzen. Als deze nou op hetzelfde niveau als de voorverkoop lagen dan zou het toch een stuk lastiger worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan