Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doel op F3 ja, dus mensen die nog spulletjes over hebben van dit jaar en willen bewaren voor 2020/21 zijn vanaf 2 januari strafbaar. Dat zijn best veel strafbare mensjes :bonk:
Ja ik hamster zeker 50mm single sier shots denk dat ik niet de enigste ben . En strafbaar zeker . Denk alleen niet dat er ook maar een iemand voor beboet word omdat het niet te checken is geen agent gaat op 31 december 2020 kijken of jij een single shot aansteekt...

Ja ik hamster zeker 50mm single sier shots denk dat ik niet de enigste ben . En strafbaar zeker . Denk alleen niet dat er ook maar een iemand voor beboet word omdat het niet te checken is geen agent gaat op 31 december 2020 kijken of jij een single shot aansteekt...

Met je eens hoor!
Echter zit je wel 't hele jaar met zogenaamd illegaal materiaal haha

Heel klein beetje schuldig. Door het gedoe rond single shots, maar wat "extra" geshopt (maar de pakken gaan wel open, en op is op).

Heb lang grote singleshots vermeden, maar omdat het nu toch een beetje einde verhaal wordt een pakje Katan Big Shots en Evolution Eccentric Shots gekocht. Om het toch mee te maken zeg maar.
En door het single shots gedoe in zijn algemeenheid een pakje extra Katan Mama Mia's gekocht.

Het streven is hier altijd om alles de lucht in te jagen wellicht op wat klein grut voor de kids na.

Hoewel ik zeker een aantal 50mm single shots zal testen dit jaar ga ik ze niet hamsteren.

Idem, hier ook wat pakken single shots ingeslagen voor volgende jaarwisseling, als ik ze uberhaupt nog heb. Zou ze best eens kunnen wegschieten op een mooie zomerse en vooral windstille dag in augustus.

En verder misschien nog wat losse cakes. Zat ook te denken om een garden party 1 apart te houden. Wat zouden jullie doen?

Voor mij geen inkopen vooraf, ik hou alleen vuurwerk over als het slecht weer is. Maar anders gaat alles de lucht in.:wink:

Nee. Ik kan het wel laten liggen als je nog niet mag afsteken maar de 31e zou ik het niet kunnen laten. Er is ook nooit iets over bij mij.

Ik ben wel wat F3 single shots aan het hamsteren, vooral vanwege de compensatie actie van Broekhoff lukt dit aardig goed. Krijg 78x de Big Chill van Broekhoff en heb 20x the Junk + 8 pakjes Shell Kit + 5 pakjes Eccentric Shots in bestelling staan. Met de komst van de Funke single shots, misschien daar nog een paar van, juist om volgend jaar nog iets moois te hebben. Als ik ze lang genoeg bewaar worden ze vanzelf wat waard voor de verzamelaar haha.

Ik probeer mezelf altijd te vertellen dat een deel voor volgend jaar is.. Wat er van die belofte overblijft als ik sta te stoken en weet dat er nog flink wat lekkers in de bunker ligt is dan weer een tweede.. :rolleyes:

Dit jaar wel veel single shots. Vrijwel mijn hele budget voor de categorie kleine cakes/stookvoer voor tussen 18:00 en 23:30 is eraan op dus wellicht blijft er nog wel iets over.. :bonk:

Single shots heb ik niet zoveel mee, dus dáár hamster ik niet op. Heb wel iets meer dan anders omdat dit mijn laatste seizoen is dat ik bij een importeur werk. Dus daar bewaar ik zeker nog wel wat van!

Moet zeggen dat ik toch neig om dit jaar eens de F3 single shots te gaan kopen + een pakje voor volgend jaar. Normaal gesproken koop ik ze nooit, maar nu kan het nog en volgend jaar heb ik spijt, dat moet ik niet hebben. :wink:

Moet zeggen dat ik toch neig om dit jaar eens de F3 single shots te gaan kopen + een pakje voor volgend jaar. Normaal gesproken koop ik ze nooit, maar nu kan het nog en volgend jaar heb ik spijt, dat moet ik niet hebben. :wink:

Hoe herkenbaar :) Nooit eerder de behoefte gehad om grote singleshots te kopen. Maar met het aankomend verbod op F3 toch even van 6 merken wat exemplaren besteld.

Mooi om te zien dat het overgrote deel van de posters is dit topic extra inslaat op de F3 single shots.
Ik ben er zelf ook schuldig aan, eerder kocht het nooit echt want zijn beste budgetslurpers tegenover weinig schoten. Maar ook dit jaar van diverse merken maar 1 of 2 pakjes aangeschaft (Mania, Funke, Cafferatta, GBV-Weco, Pangu, en rondkijkend)

Verder koop ik wel eens een product iets meer van als ik weet dat het eruit gaat of het per karton voordeliger is.

Ik haal altijd meer van uitloopartikelen, dit jaar ook weer.

Sky Symphony - Schuurman, die ik heb ik nu 6
Daisy Beam - Rubro, die heb ik nu 2
Aftershock thunder rockets XXL - Mania, nog 5 pakjes gekocht

Vorig jaar al:
Ghost king - Rubro, 4 pakjes
Asian Thunder Rockets - GBV, nog 2 pakjes over
Concerto Rosso - Wolff, nog 4 over.

Leuk om te hebben :), elk jaar wat van afsteken

Ik haal altijd meer van uitloopartikelen, dit jaar ook weer.

Sky Symphony - Schuurman, die ik heb ik nu 6
Daisy Beam - Rubro, die heb ik nu 2
Aftershock thunder rockets XXL - Mania, nog 5 pakjes gekocht

Vorig jaar al:
Ghost king - Rubro, 4 pakjes
Asian Thunder Rockets - GBV, nog 2 pakjes over
Concerto Rosso - Wolff, nog 4 over.

Leuk om te hebben :), elk jaar wat van afsteken
Mag ik vragen waar je de aftershock Rockets XXL hebt gevonden?

Hier ook F3 single shots, hoewel het nog te bezien is hoeveel ik over hou. Vorig jaar 4 extra daisy beam gekocht voor dit en/of volgend jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan