[Demo] Vuurwerktotaal POS Kaart Zoetermeer verplaatst naar 27-12-2018

Echte pyro zou gewoon moeten gaan, beetje jammer dit

Zucht, ja het is verstandiger om niet te reageren op dit soort kansloze opmerkingen, maar helaas wint mijn gevoel op dit moment.

Wat voegt deze opmerking nou toe (en al die andere 'bijdragen' in diverse draadjes)? Laat iedereen gewoon in zijn waarden en veroordeel mensen niet zo snel. Ik denk dat de vaste klanten op het forum allemaal zullen beamen dat DarkSoul echt wel een freak is en vast een bijzonder goede reden heeft om hier niet bij te zijn.

Zucht 2, ja vanaf nu regeert mijn verstand weer (dus reageer ik niet meer op dit forumlid. Lijkt me sowieso een kwestie van tijd tot er een ban volgt).

On topic: ja, heel goed dat deze is afgelast. Waaide behoorlijk in de regio. Los van de veiligheid komt het de producten ook niet ten goede. Geen mooie etalage dus. Ik ben er de 27e gelukkig wel bij. Mooie warmup voor een nachtje doorhalen.

Ben zeker van de partij.
Thermosflesje koffie mee en lekker op de tribune genieten van een mooie demo.
Vorig jaar ook genoten van een hele fijne demo.

Zucht, ja het is verstandiger om niet te reageren op dit soort kansloze opmerkingen, maar helaas wint mijn gevoel op dit moment.

Ik reageer ook maar, maar je hebt o zo gelijk. Ik ken DS heel goed en weet ook dat overal bij wil zijn en dat het hele jaar door. Dat kun je van veel anderen niet zeggen.
Ook ik kan niet altijd aangezien ik in wisseldiensten werk en om elke keer 4 uur verlof te nemen voor een demo van een half uur gaat mij te ver, dus moet ik echt selectief te werk gaan welke demo ik bezoek.

Leuk dat het alsnog door kan gaan en precies zo voor de verkoopdagen. Dat werkt leuk voor de sfeer. Wij zijn er bij die avond hoor.

Ik zit enorm te twijfelen of ik na deze, die van Alphen of die van Bergambacht zal gaan. Deze is altijd wel t leukste...Baal dat het niet zoals verleden jaar op de 29e is, want dan hak sowieso gegaan.

Ik zit te twijfelen over deze of die van Kabalt in Alphen. Naar Kabalt ben ik nog nooit geweest, wie heeft er advies voor mij ?

Kabalt heeft altijd wel een leuke finale, met concussions. Op een aantal boxen van Vulcan na, wordt er Cafferata geschoten, en niet de beste dingen van Cafferata. Denk dat ze in Benthuizen beter vuurwerk schieten, en sowieso ook meer!

Ikzelf ga wel naar Alphen, komt voor mij beter uit ivm planning van de dag.

Kabalt heeft altijd wel een leuke finale, met concussions. Op een aantal boxen van Vulcan na, wordt er Cafferata geschoten, en niet de beste dingen van Cafferata. Denk dat ze in Benthuizen beter vuurwerk schieten, en sowieso ook meer!

Thnx, dan ben ik hier aanwezig. Is ook maar 10 minuten rijden, scheelt ook weer :)

Prima demo, lekkere ramfinale.

Alleen lekker stoppen met die zogenaamde Duits vuurwerk. Floffertjes vuurwerk.

Leuke demo gezien. Mij vielen vooral de color change (ipv de Hallucinator) en de massive op, goede klappen kwamen hiervan af. De Der Hammer vond ik tegenvallen, zeker als je hem vergelijkt met de White red rebel die erna kwam. Final Colorz presteerde ook onwijs goed.

De finale was weer genieten. Flinke chaos!

Aantal leuke producten gezien! White Red Rebel, Massive, Color Change, Crackling Fan, Mixed Gold 2 Blue, Masterbox en Partyraiser! Leuke finale ook! Jammer van die Spinnerz 2 Colorz die er na 1 cake mee stopte, of wat die eerste cake ook moest voorstellen! Iig geen Spinnerz gezien! Laat die der Hammer staan, neem liever White Red Rebel!

Kon alle producten al en weer spring de Spinnerz 2 Colorz er weer boven uit met zijn flinke burstklappen. Daar naast presteerde de Final Colorz, de White Red Rebel en de Massive ( vorig jaar nog de flop ) zeer goed.
de finale was een echte ramfinale, filmpje volgt zsm.

Back
Bovenaan