[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Freaks,

Allereerst willen we iedereen een goed nieuwjaar wensen!

Ook willen we iedereen bedanken voor het bezoeken van onze showroom en freakmiddag. We hebben intens genoten van het afgelopen vuurwerkseizoen, die we op dit moment aan het afronden zijn. Het afgelopen jaar zijn wederom flink gegroeid, ook in het aantal freakorders. Ondanks dat het merendeel erg tevreden de winkel uitliep, weten we ook dat sommige lang hebben gewacht en uiteindelijk minder tevreden de winkel uitliepen. Zoals eerder beschreven komen we hier later in een uitgebreide verklaring nog op terug.

We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.

De afgelopen jaren lukte het ons vrijwel altijd om alles snel en adequaat uit te leveren. Dit jaar helaas dus wat minder op sommige momenten. Voor ons is het 100% duidelijk waaraan dit ligt en we zijn er zeker van dat dit volgend jaar niet nogmaals gebeurd. Maar besef te allen tijde dat wij zelf ook liefhebbers zijn, jullie vuurwerk voor een mooie prijs gunnen/aanbieden en ons stinkende best doen om alles goed te regelen.

We gaan er een mooi jaar van maken!

Onze outlet, inclusief nieuw actietopic, komt binnen enkele dagen online!

Zulke bestellers (als eerder ook aangegeven) stonden ook rondom mij heen, dat maakt het extra zuur dat ik langer moest wachten terwijl hun met hun bestelling weg liepen (naast het feit dat de jongen mij was vergeten aan te melden in de bunker en naar huis was gegaan, dat was gewoon erg zuur).

Is het wellicht mogelijk om naast de tijdvakken van 30 min ook 10 min tijdvakken te maken voor mensen die echt op een aangegeven tijd klaar willen staan aan de balie? Eem gekozen tijdvak van een half uur betekend voor mij 10 min voor het begin uiterlijk daar zijn, terwijl een ander wellicht pas op het laatste moment aan wenst te komen.

Of het idee wat eerder geopperd een gratis cake (al is het iets van 5 of 7 euro) voor als je op tijd komt, hou je, je niet aan de tijd vervalt de cake.
 
Dit is het 2e jaar dat ik hier besteld heb en zal dat zeker blijven doen. Voor wat betreft degenen die niet komen op hun bewuste blok sta ik daar veel harder in. Als ze 10 minuten tot een half uur later komen vind het wel anders dan wanneer zij echt een dag later kopen. Voor diegene zou ik hun bestelling annuleren maar dat dan ook goed op de website / bevestiging zetten voordat de koop wordt aangegaan. Dit creëert voor de winkel veel meer ruimte en duidelijkheid. Service is goed en mooi maar heeft natuurlijk ook grenzen.
 
Een paar voorstellen die ik graag zou zien in deze shop.

Het zou erg fijn zijn als je kon 'sparen' om aan de Breda box te komen. In 1 keer 900 euro of meer bestellen lukt gewoonweg bij veel freaks niet, terwijl ik daar wel in 2 keer aan zou kunnen komen. Dus de outletbestelling + freakbestellingen en als je dan totaal aan 900+ komt ( of welk bedrag jullie dit jaar ook kiezen ) dat je dan de breda finest krijgt. Dus een soort spaar-systeem.


En graag van te voren duidelijkheid wanneer de prijzen omhoog gaan. Dat was vorig jaar wel heel drastisch en random. Zeg anders gewoon: van nu tot over 3 weken is alles met 35% korting en daarna 30% en 3 weken later 25% etc. Om gewoon even een voorbeeld te geven.
 
Altijd perfect geholpen , zeer mooie prijzen altijd maar ik sla dit jaar breda over dit ivm dat je niet verzekerd bent van batch jaar tal ook al bestel je in januari
 
Met bovenstaande ben ik het wel eens. Ik denk dat je dat makkelijk kan doen. Batch 2017 van wat voor product dan ook tellen hoeveel je er nog heb. Online zetten met jaartal erbij en vervolgens afstickeren als het is besteld.
Hoef uiteraard niet van elk product maar van cakeboxen of 19 sh assortimentjes moet dat wel te doen zijn.

Uiteraard is het dan ook weer afhankelijk van hoeveel personen er werken om het dan te realiseren.
 
Altijd perfect geholpen , zeer mooie prijzen altijd maar ik sla dit jaar breda over dit ivm dat je niet verzekerd bent van batch jaar tal ook al bestel je in januari

Daar zijn ze ook wel eerlijk in volgens mij, ze geven dit ook aan als je dit vraagt. Hetzelfde geldt volgens mij voor Orthen.
 
Altijd perfect geholpen , zeer mooie prijzen altijd maar ik sla dit jaar breda over dit ivm dat je niet verzekerd bent van batch jaar tal ook al bestel je in januari

Maar weet je zeker dat dat wel is beloofd? Er wordt ook nieuw ingekocht al in het begin van het jaar. Mijn bestelling was duidelijk wél op batchjaar geselecteerd (bijvoorbeeld bij aankoop van de Colorful City stond er duidelijk 2017 versie bij), al mijn artikelen die ik begin 2018 heb gekocht waren (de laatste) 2017 restanten, en kreeg dan ook de 2017 versies mee. Dat waren in totaal 4 artikelen. Het kan geen toeval zijn dat van alle artikelen toevallig de 2017 versie is gepakt (allen hadden ook een 2018 versie). Ik heb ooit begrepen dat ze in Breda outlet bestellingen in het begin van het jaar al apart in de bunker plaatsen.

Het kan misschien mis gaan wanneer je niet op de eerste dag je bestelling komt ophalen. Het is immers druk druk druk, en dan kan een onoplettende medewerker snel even een cake(box) van jouw stapeltje wegpakken. Als dat zo is, dan is dat inderdaad een verbeterpuntje. Dan zou ik aanraden een dikke stikker met naam/klantnummer op het product te plakken.
 
Hier verliep het afhalen helemaal goed.
De service die ze hier bieden is echt super!
Ze proberen in alles met je mee te denken :thumbsup:
 
De outlet komt zondag 16:00 online als je de countdown op de outlet.bredavuurwerk.nl mag geloven
 
Geweldig, gewoon een countdown naar het bestellen toe. Benieuwd wat er dit jaar weer voor actie's komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan