Hi Freaks,
Allereerst willen we iedereen een goed nieuwjaar wensen!
Ook willen we iedereen bedanken voor het bezoeken van onze showroom en freakmiddag. We hebben intens genoten van het afgelopen vuurwerkseizoen, die we op dit moment aan het afronden zijn. Het afgelopen jaar zijn wederom flink gegroeid, ook in het aantal freakorders. Ondanks dat het merendeel erg tevreden de winkel uitliep, weten we ook dat sommige lang hebben gewacht en uiteindelijk minder tevreden de winkel uitliepen. Zoals eerder beschreven komen we hier later in een uitgebreide verklaring nog op terug.
We lezen veel goede tips en terechte kritieken. Helaas ervaren we ook steeds meer onbeschoft gedrag (en dat voor kortingen van wel 30-40%). Een veel voorkomend voorbeeld zijn klanten die nachtblokken selecteren, niet komen opdagen en vervolgens een dag later op een ander moment binnen wandelen en zeggen “ik ga toch niet in de nacht m’n vuurwerk ophalen, ik ben niet gek”. Of 1,5 uur te vroeg in de winkel arriveren en nog ruim voor de initiële tijd hun order meenemen, lopen vloeken omdat ze “te lang” hebben moeten wachten.
De afgelopen jaren lukte het ons vrijwel altijd om alles snel en adequaat uit te leveren. Dit jaar helaas dus wat minder op sommige momenten. Voor ons is het 100% duidelijk waaraan dit ligt en we zijn er zeker van dat dit volgend jaar niet nogmaals gebeurd. Maar besef te allen tijde dat wij zelf ook liefhebbers zijn, jullie vuurwerk voor een mooie prijs gunnen/aanbieden en ons stinkende best doen om alles goed te regelen.
We gaan er een mooi jaar van maken!
Onze outlet, inclusief nieuw actietopic, komt binnen enkele dagen online!
Zulke bestellers (als eerder ook aangegeven) stonden ook rondom mij heen, dat maakt het extra zuur dat ik langer moest wachten terwijl hun met hun bestelling weg liepen (naast het feit dat de jongen mij was vergeten aan te melden in de bunker en naar huis was gegaan, dat was gewoon erg zuur).
Is het wellicht mogelijk om naast de tijdvakken van 30 min ook 10 min tijdvakken te maken voor mensen die echt op een aangegeven tijd klaar willen staan aan de balie? Eem gekozen tijdvak van een half uur betekend voor mij 10 min voor het begin uiterlijk daar zijn, terwijl een ander wellicht pas op het laatste moment aan wenst te komen.
Of het idee wat eerder geopperd een gratis cake (al is het iets van 5 of 7 euro) voor als je op tijd komt, hou je, je niet aan de tijd vervalt de cake.