Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bewaar altijd vrij veel. als ik geen spullen meer over heb ben ik doodongelukkig de rest van het jaar, dus dat kan ik zo goed ondervangen.

maar ook om het komende jaar verzekerd te zijn van mooie spullen koop ik van echte toppers wat extra. dit jaar heb ik bijv een extra brasilian box, radical power en een exodus besteld. plus een karton eccentric shots

Uiteraard de F3 singles wat extra van gekocht.

Daisy Beam 2x
Heavy Legend 49sh 1x
Secret Salvo 2x
Giant Shock 12x

Ben een echte singleshot fan en heb wat meer aanschaft als anders, ook vanwege de grote singleshots eruit gaan waarschijnlijk, zit nu op 51 stuks:p komt in de losse verkoop vast nog wel wat bij.

De 2" Junk komen er wel wat meer van dan wat ik normaal stook, wil ze volgend jaar en het jaar daarna ook nog kunnen stoken :cool:

Dus jij hebt de laatste weggehaald bij TP..lucky bastard!!
Ik haal altijd meer van uitloopartikelen, dit jaar ook weer.

Sky Symphony - Schuurman, die ik heb ik nu 6
Daisy Beam - Rubro, die heb ik nu 2
Aftershock thunder rockets XXL - Mania, nog 5 pakjes gekocht

Vorig jaar al:
Ghost king - Rubro, 4 pakjes
Asian Thunder Rockets - GBV, nog 2 pakjes over
Concerto Rosso - Wolff, nog 4 over.

Leuk om te hebben :), elk jaar wat van afsteken

Haha ik ook, lagen er nog een paar op voorraad dus heb 6 Sky Symphonys voor dit jaar :blink:

Minus de f3 singleshots zijn de highlights voor dit jaar

6x Sky Symphony
13x Ghost King

Van vorig jaar nog 9 pakjes binkie over

Hier ook zat singleshots ingekocht.
Deels waren ze goed geprijst en overal met de gedachte van het verbod op f3 iets extra's voor de komende jaren.

En ik hou altijd wat over voor komende jaar wisseling weet natuurlijk nooit hoe het dan is. Dit is altijd spul waar ik meerdere van inkoop.
nog over van afgelopen jaar
rebelliusvrocker vwt
splitonium lesli
heron 35-4
monsterride vwm meerdere
lion pangu
wicked whistle vwt
en nog wat klein spul

Zeker!

Eric had er nog 4 staan, even gemaild en het was geregeld.
Vorig jaar ook al 3 besteld en 1 afgestoken, dus dat komt helemaal goed de komende jaren. :)

Heb al zin om alles op te halen.

Zeker!

Eric had er nog 4 staan, even gemaild en het was geregeld.
Vorig jaar ook al 3 besteld en 1 afgestoken, dus dat komt helemaal goed de komende jaren. :)

Heb al zin om alles op te halen.

Hehe dus jij was t die de laatste had

Stonden nog 10 op voorraad, heb 6 meegepakt, tijdje later de laatste 4 ook weg :)

Wat ik al heb besteld voor de komende jaren:
1 Mortar Kings
6 Mortar Bomb
1 Luypaers Ball Python
3 Funke Kometenbomben
2 2” Big Chill
2 Eccentric Shots

Heb nog een doos met klein vuurwerk wat ik ook altijd bewaar, komt elk jaar wat bij eigenlijk. Maar steek het nooit af. Gewoon leuk om naar te kijken.

Ik bewaar meestal wel wat klein spul. Vorig jaar bijvoorbeeld maar de helft van het pak Philippine Eagle afgestoken zodat ik dat dit jaar kan doen. Ook heb ik nog 1 Secret Salvo bewaard van een paar jaar terug. Gewoon bijna jammer om af te steken bijna. Dit jaar worden de F3 singleshots bewaard, vanwege het verbod helaas...

Heel veel single shots, maar ben bang dat ik ze de beruchte avond in massa ga weg schieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan