pyro-freak
VWC lid
[video=youtube_share;C43KICmPCzA]ik vondt hem erg tegenvallen.
Check 5:27
Waarom vond je hem tegenvallen? Geen goede fluit, geen goed effect?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
[video=youtube_share;C43KICmPCzA]ik vondt hem erg tegenvallen.
Nou bij ons werdt hij gister geschoten op de vuurwerkshow, ik vondt hem erg tegenvallen.
Welke knalcake is dat op het einde? Lijkt verdacht veel op de 'slechte' ataka 7...
Geen idee welke dit was, ben niet zo bekend met al hun producten meer.
Ik zal even kijken of ik een schietlijst kan regelen.
Nou bij ons werdt hij gister geschoten op de vuurwerkshow, ik vondt hem erg tegenvallen.
Waar baseer jij dit op? Want je roept nu moord en brand terwijl er waarschijnlijk geen vuiltje aan de lucht is.Lesli zij wij schieten echte producten geen stampels!
nou lesli bedankt!
geloofwaardigheid van de nederlandse bedrijven gaat hard naar beneden zo !
Bedankt lesli voor weer leugens !
Waar baseer jij dit op? Want je roept nu moord en brand terwijl er waarschijnlijk geen vuiltje aan de lucht is.
Ontopic: Want men weer niet opmerkt, dat op het filmpje van Vuurvent het aardig waait. Dit heeft natuurlijk ook invloed. Maar de blinkers laten het inderdaad aardig afweten. Wat jammer zou zijn als dit bij alle potten zo was.
Zeker gezien ik er ook een besteld heb.
Ontopic: Want men weer niet opmerkt, dat op het filmpje van Vuurvent het aardig waait. Dit heeft natuurlijk ook invloed. Maar de blinkers laten het inderdaad aardig afweten. Wat jammer zou zijn als dit bij alle potten zo was.
Zeker gezien ik er ook een besteld heb.
Zeg Tony, geldt dat ook voor bijvoobeeld de Big Momma? Weet jij dat?
Ik wil namelijk toch wel erg graag de 'échte' versie wel eens zien....