Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind hem nog steeds heerlijk hoor![]()
Wordt het gezeur om samples wel een beetje moe. Leer nou eens dat samples ZELDEN een goed beeld van de werkelijke productie geven... Waarom trappen mensen daar toch steeds weer in?
Het is geen gezeur, het is mensen op het verkeerde been zetten. Je laat iemand toch ook niet een andere tv zien dan dat ze kopen?
Maar voordat die tv daadwerkelijk in productie ging was er toch ook een prototype, een vuurwerk sample is eigenlijk ook maar gewoon een prototype.
Maar voordat die tv daadwerkelijk in productie ging was er toch ook een prototype, een vuurwerk sample is eigenlijk ook maar gewoon een prototype.
Iets meer achtergrond info: de originele fabriek die de King Cobra's zou maken, en waarvan de eerste batch dus zou komen, is eerder dit jaar ontploft en als ik het goed heb begrepen daarna niet meer open gegaan. Lesli is daarna hals over kop op zoek gegaan naar een nieuwe fabriek voor de productie van de King Cobra. Wie weet heeft deze andere fabriek de cake toch iets anders samengesteld. De enige die daar goed antwoord op kan geven of dat de reden is, is natuurlijk Lesli zelf. Op dit moment krijgen ze van mij voordeel van de twijfel i.p.v. iets te roepen over samples.
Ik moet eerlijk toegeven dat hij zo idd ook veel minder over komt.