King cobra [Uitloop]

Totaal geen blinkers, effect vondt ik ook matiger dan op de lesli opendag, daar was hij stukken beter. Fluit was overigens prima

:mad:Lesli zij wij schieten echte producten geen stampels!

nou lesli bedankt!
geloofwaardigheid van de nederlandse bedrijven gaat hard naar beneden zo !

:mad:Bedankt lesli voor weer leugens !

Nou bij ons werdt hij gister geschoten op de vuurwerkshow, ik vondt hem erg tegenvallen.
Check 5:27

Ik denk dat hij na twee weken drogen beter uit de verf komt, vooral de fluit.

Verder... krijgen we nu het hele sample verhaal weer? Kom op mensen, dit zag iedereen toch zeker wel aankomen? Ik heb het vorig jaar en eerder dit jaar al gezegd. Wacht gewoon met bestellen en voorkom teleurstellingen. Scheelt een hoop geneuzel op het forum :bye:

:mad:Lesli zij wij schieten echte producten geen stampels!

nou lesli bedankt!
geloofwaardigheid van de nederlandse bedrijven gaat hard naar beneden zo !

:mad:Bedankt lesli voor weer leugens !
Waar baseer jij dit op? Want je roept nu moord en brand terwijl er waarschijnlijk geen vuiltje aan de lucht is.

Ontopic: Want men weer niet opmerkt, dat op het filmpje van Vuurvent het aardig waait. Dit heeft natuurlijk ook invloed. Maar de blinkers laten het inderdaad aardig afweten. Wat jammer zou zijn als dit bij alle potten zo was.
Zeker gezien ik er ook een besteld heb.

Waar baseer jij dit op? Want je roept nu moord en brand terwijl er waarschijnlijk geen vuiltje aan de lucht is.

Ontopic: Want men weer niet opmerkt, dat op het filmpje van Vuurvent het aardig waait. Dit heeft natuurlijk ook invloed. Maar de blinkers laten het inderdaad aardig afweten. Wat jammer zou zijn als dit bij alle potten zo was.

Bedankt dat je het nu ook ziet :).

die blinker maak ze juist zo mooi en nu zou je hem alleen puur voor de fluit moeten kopen.

Groet Gino

Ik heb een karton hiervan en ben er nog steeds blij mee.
Kan mij niet bommen hoe deze nu op film overkomt. Ik zet hem thuis naast de kachel, vochtvretertjes ernaast en beetje vertroetelen. Zal hem met oud en nieuw filmen als het kan. En dan gaan we het zien.
greetzz

Het waaide dus bijna niet.

Mja.. Na t zien van de film ben ik enigzins blij dat ik mn karton heb ingeruild voor wat anders.
Ik had al zo'n voorgevoel.
De spinners vallen me vooral tegen eerlijkgezegd.

Kan me voorstellen dat ze gedroogd zeker beter uit de verf komen maar ik vin t best zo.

Ik vind het juist prima, je hoort dat die knallen harder zijn dan die erachter.
Effect is ook prima, die blinkers maakt voor mij niet zoveel uit :P

Zal zeker een aandachtstrekkertje zijn, daarnaast zal hij vast net van de boot komen, beetje drogen en moet goed komen.

gelukkig is de fluit goed...daarvoor kocht ik hem ook.
1 doosje staat er in de finale.

maar ik ga in het vervolg alle nieuwe batches en producten maar een jaartje afwachten totdat ze allemaal geschoten zijn met oud en nieuw.

de chinezen en nl bedrijven zijn totaal niet geloofwaardig meer.

Deze komen vandaag van de boot af dus wat je in de film ziet is een sample.
En daar zijn er veel van geweest om te testen welke het beste zou zijn.

Ik heb ze besteld en ik hou ze erbij. Dit kan weleens de topper van 2013 zijn.

Zeg Tony, geldt dat ook voor bijvoobeeld de Big Momma? Weet jij dat?
Ik wil namelijk toch wel erg graag de 'échte' versie wel eens zien....

Zeg Tony, geldt dat ook voor bijvoobeeld de Big Momma? Weet jij dat?
Ik wil namelijk toch wel erg graag de 'échte' versie wel eens zien....

Ik weet helaas niet alles.
Wat ik wel weet is dat vanavond in Zoetermeer de 1ste keer is dat er productie van de Koersk en de Tambov worden geschoten. Ik ben benieuwd.

Zelfs ík heb deze besteld omdat ik hier een topper in zie, dat gebeurt niet vaak :D Vind hem op de demofilmpjes er vrijwel net zo goed uitzien als op de freakpreview. Je mag er toch vanuit gaan dat Lesli zo'n grip op de Chinezen heeft dat alles dit niveau heeft.

Back
Bovenaan