King cobra [Uitloop]

Hier is geen woord van overdreven. Echt een zalige bak! :D Lekkere salvo's, mooie tijdsduur, veilige stijging, heerlijk schrille gil, mooie burst en een heel aardig boeket! Nu ook de prijs nog eens zeer aangenaam blijkt te zijn, ben ik zeker positief verrast :) Voor iedereen betaalbaar en een prima stukje geweld.
Als je het budget hebt, zou ik aanraden om er meerdere achter elkaar af te laten gaan, in plaats van tegelijk. Met wat overlappend doorlonten kun je dan zorgen dat ze om de beurt afgaan, zodat de tijdsduur lekker lang wordt. Dat zou tenminste mijn voorkeur hebben.

Jaja, een topper van de bovenste plank.
Wat een geweldig mooie cake is dit, ook de prijs vind ik te doen.
Hopelijk kom ik deze tegen bij een dealer op mijn weg, deze moet ik hebben.

Ik ben benieuwd of lesli er genoeg heeft laten maken voor ons kikker landje! :p
Dit word volgens mij een populair product, zeker onder de karton kopers.

Ja idd hopen dat ze er genoeg van hebben! Dit is echt een must have absoluut wat een topper! Hopen dat ik een mooie prijs kan scoren voor een vol karton, want dat deze topper er komt staat vast. Geweldige bak...

Wat een top cake! Perfect gewoon niets meer over te zeggen. De karton inhoud 4/1 perfect. De prijs ook perfect. Als je een Lesli dealer in de buurt hebt met deze cake deze moet je hebben!

Goede fluiters, mooi boeketten, perfect!

Toch wel één van de toppers op de Lesli avond en mijn persoonlijke favoriet.
Prijs-kwaliteitsverhouding is super, kartoninhoud ideaal en het effect gewoonweg kicken!

Schitterende bak zeg. die fluiters kinken goed rauw
en de boeketten zien er top uit , lekkere lading blinkers erbij:)
In een woord top!
Deze staat genoteerd!

Dit is wel een hele fijne cake zeg, heerlijke fluit en prima boeketten met langdurige blinker. Tempo is daardoor nog goed ook, al zijn het salvo's in een rustig tempo.
Die prijs, dat moet deze dus tot een echte must have maken, hopelijk is de productie net zo, zal dan een hardloper worden, ik ga ervoor op pad! :D

Wat een topper is dit zeg. Op film komen de fluiters al heel goed over, dus in het echt moet dit super zijn! De spinners zijn leuk en de boeketten mooi vol. Ik blijf deze volgen!

Gisteren tijdens de demo deze cake life gezien.
Dit is zeker een topper van een cake, hier heb ik echt van genoten.
Prijs van dit produt vind ik ook erg sterk.
Vaak zie je dat als er iets speciaals aan een cake is de prijs daar ook naar is.
Maar hier vind ik het heel goed te doen.

Deze cake heb ik gisteren weer mogen aanschouwen. Een erg apart en leuk product. Met minder dan €1,- per schot zeker een van de toppers. Spinners, fluit, boeketten een erg mooie cake. Ik hoop dat ik hem dit jaar aan kan schaffen.

Ook deze is anders dan de demo. Ipv salvo's van 6x5 schoten is hij nu 10x3, de wauw factor die deze eerst had is er bij mij af. Niet dat hij slecht is, maar een topper zoals hij zou moeten worden is het ook niet meer.

Back
Bovenaan