Ondertussen een deal kunnen makenik zal niet meer over vuurwerk beginnen en krijg in ruil daarvoor een hoger budget
blijven bestellen dus maar!
Ik wist het wel, tot 28 december de lippen stijf op elkaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ondertussen een deal kunnen makenik zal niet meer over vuurwerk beginnen en krijg in ruil daarvoor een hoger budget
blijven bestellen dus maar!
Zodra je eenmaal een bestelling doet, dan zal het steeds lastiger worden die 'ruggengraat' te vinden. Dit jaar heb ik nog altijd niets besteld. Je gaat dan toch uitkijken naar de bestelde producten. En realiseren dat je nog bepaalde artikelen mist in je collectie. Ik merk dat ik mede daardoor ook niet echt de behoefte heb. Vroeger is het ook wel eens anders geweest, haha.![]()
Dat is zeker zo. Ga je nog wel wat bestellen beast?
Ja, zeker wel! Maar heb een klein budget dit jaar. En ga mij hier aan (moeten) houden.![]()
Ja, zeker wel! Maar heb een klein budget dit jaar. En ga mij hier aan (moeten) houden.![]()
Heb daar geen last van. Merk ook heel goed dat ik het met het jaar moeilijker vind om mijn geld aan vuurwerk uit te geven. Dat is nu echt de laatste 8 jaar ofzo. Haal daardoor ook steeds minder![]()
Pff.. gaan we weer vanavond…
En, kun je nog lopen of is de hele ruggengraat verdwenen?
Gisteren is wonderbaarlijk goed geweest voor de ruggengraat! Even kijken of we dit de aankomende dagen nog vol kunnen houden..
Gisteren is wonderbaarlijk goed geweest voor de ruggengraat! Even kijken of we dit de aankomende dagen nog vol kunnen houden..