Pyromun
VWC lid
En hoe staat het er inmiddels voor bij iedereen?
Sja, de vraag stellen is ‘em beantwoorden op dit forum

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En hoe staat het er inmiddels voor bij iedereen?
Inmiddels al 3 weken geen bestellingen gedaan, de rug is bijna volledig hersteld. Nu doet zich wel een ander probleem voor, besteldrang! Ik weet nu al dat de rug het direct weer begeeft bij de eerste de beste mooie aanbieding die niet te ver van huis te vinden is en black friday komt er nog aan!
Hele jaar prima, maar vandaag heeft die Ruggegraat het echt enorm zwaar, kan de lading van verleiding op mn schouders amper aan, maar ik hou me sterk. Denk dat als ik vandaag 1 artikel nog bestel dan heb ik het budget met 10In het verleden enorm, wel eens 3k uitgegeven terwijl ik met 500 begon
Niet meer, sinds vorig jaar heb ik er eentje gekweekt en versterkt met gewapend beton, en bevalt erg goed haha. Minder stress en meer genot zowel in voorproces als op de avond zelf, en dat met een fractie van het vuurwerk van eerst
Hoeveel ben je eroverheen gegaan?Mijn laatste bestelling was de 200 shots display box van vuurwerkoutlet en daarna werd de rug gelijk strak getrokken. Toen besefte ik mij ook wel dat: genoeg is genoeg
Hoeveel ben je eroverheen gegaan?
Ik ben zon 15% over mn budget heengegaan dankzij de temptation willows.
Nu de gekte van BF voorbij is, ben ik echt blij en trots dat ik niet losgegaan ben
Hier ook 40%, laatste bestelling was met de openingsactie van magnum, mooi nog de PI kunnen aanschaffen voor een leuke prijsHoeveel ben je eroverheen gegaan?
Ik ben zon 15% over mn budget heengegaan dankzij de temptation willows.
Nu de gekte van BF voorbij is, ben ik echt blij en trots dat ik niet losgegaan ben