Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heb ik ook, echter ben ik ook alweer bezig met 2024-2025 :angel:
Bedankt voor de tip. :) Ik ga er echt niet alles doorheen jassen van wat ik nu heb, maar aanvulling voor 2024/2025 is inderdaad wel een beetje nodig. Dat de meeste freakshops die nu leuke aanbiedingen hebben ver weg in de periferie zitten helpt ook niet mee. Binnenkort toch maar even bij de enkele die dichtbij zit kijken. :)

Update: gekeken, helaas allemaal kut(prijzen). Ik houd m'n kruit nog even droog.

Laatst bewerkt:
Denk dat je met dit topic bedoelt dat je al tig keer tegen jezelf gezegd hebt, dit is het, meer ga ik niet kopen, en dan toch nog weer dat ene artikel, die ene aanbieding of wat dan ook er even bij nemen. Kon t toch niet laten. Heel herkenbaar.

Denk dat je met dit topic bedoelt dat je al tig keer tegen jezelf gezegd hebt, dit is het, meer ga ik niet kopen, en dan toch nog weer dat ene artikel, die ene aanbieding of wat dan ook er even bij nemen. Kon t toch niet laten. Heel herkenbaar.
Het is ellendig hoor elke keer weer voor de bijl.
Ik heb niet eens een mega collectie besteld voor dit jaar maar vooral van die onnodige dingen. Fonteintje extra losse cake extra je kent het wel.

De ruggengraat, of eigenlijk het ontbreken ervan, is momenteel een dagelijks terugkerend onderwerp in de shout. Velen waaronder ik worden bijna dagelijks geconfronteerd met het feit dat we weer iets gekocht hebben dat we niet op het lijstje hadden staan, eigenlijk niet nodig hebben omdat we al teveel besteld hebben of omdat het de zoveelste budgetoverschrijding is. Het goede voornemen om dit jaar niet teveel te bestellen is weer eens niets van terecht gekomen.

Een leuk topic dat wat mij betreft vast onderdeel van de countdown mag zijn :)

De ruggengraat, of eigenlijk het ontbreken ervan, is momenteel een dagelijks terugkerend onderwerp in de shout. Velen waaronder ik worden bijna dagelijks geconfronteerd met het feit dat we weer iets gekocht hebben dat we niet op het lijstje hadden staan, eigenlijk niet nodig hebben omdat we al teveel besteld hebben of omdat het de zoveelste budgetoverschrijding is. Het goede voornemen om dit jaar niet teveel te bestellen is weer eens niets van terecht gekomen.

Een leuk topic dat wat mij betreft vast onderdeel van de countdown mag zijn :)

Dat zou ik nooit doen, spontaan boxen kopen (kuch huboxl actie kuch)

Ik merk dat ik op vuurwerkgebied ook onwijs last heb van fomo. Als ik hem nu niet koop, dan moet ik weer een jaar wachten. Stel dat de batch van volgend jaar minder is…enz.

Ik was heilig overtuigd dat ik me aan mn budget ging houden, maar zie weer zoveel moois dat ik wel weer weet toelaat het is:bonk:

Er is maar een remedie en dat is die honger naar mooi vuurwerk stillen door weer wat te kopen... sterkte Wesley, we leven met je mee ;)

Haha dankje heren. Ga het niet te gek maken hoor, maar wat extra kan geen kwaad.

ik ben al lang gestopt met nadenken over mijn budget, alleen durf ik niet tegen mijn ouders te zeggen hoeveel t allemaal weer heeft gekost

Het is echt zo lastig om je aan het budget te houden. De acties zijn vaak te interessant om het te laten staan. Dus ja, ik herken het zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan