Katan Special Grande #400

Dus ja, maar goed iedereen kent de kwaliteit van katan dus om eerlijk te zijn snap ik persoonlijk niet goed waarom men nu allemaal zo sceptisch is

Misschien is dat dan wel een hele grote reden. Katan heeft zeker goede producten, maar ook o zo vaak producten die zwaar tegen vielen.

Ik zou zeggen ga er blind in en geniet met oud en nieuw van deze box .

In iets wat een adviesprijs van €479,00 heeft.. nou dacht het niet.

Hahahaha 20pagina's verwijderd met o.a berichten van mij.
Ik was er toen al klaar mee en nu nog steeds.
Topic met rust gelaten.
Nu ff een kijkje komen nemen.

En de hele discussie begint weer opnieuw lmao :D

Wacht ff nu pak is een x popcorn :tongue2:

Voor jaren geleden hadden de artikelen in zo'n folder ook nog geen adviesprijs van 479,-, nog niet eens 10% van dat bedrag. Toch niet zo heel gek dan men wat meer zekerheid wil, voordat men een aanzienlijk bedrag uitgeeft? Of koop jij ook gewoon een nieuwe televisie op basis van alleen een kartonnen doos zonder afbeelding of beschrijving en dan maar hopen dat het wat is als je 'm uitpakt en aansluit?

Als je de tv koopt dan krijg je de specificaties plus het zenderpakket om te kunnen kijken eind december.
:tongue2:

Laatst bewerkt:
Het is inmiddels 1 november. Het daadwerkelijke product moet nog geproduceerd worden. Hebben we nu het punt bereikt waarop we onze ongerustheid, twijfels mogen uitspreken?

Het is inmiddels 1 november. Het daadwerkelijke product moet nog geproduceerd worden. Hebben we nu het punt bereikt waarop we onze ongerustheid, twijfels mogen uitspreken?

Ik zou het niet weten, hadden ze die special 4 ook niet vrij laat bij laten maken?
Voor de rest duurt het natuurlijk ontzettend lang allemaal

Als dit het zou zijn, dan vind ik het maar een slome saaie doos!
Heeft ook niks met die andere uit de special lijn te maken, die rammen er lekker op los.
Mag echt hopen dat het niet eens op deze animatie gaat lijken eerlijk gezegd...

Dat vind ik een beetje appels met peren vergelijken maar goed ik merk het alwel, beter gewoon iets anders uitzoeken dan misschien en lekker wachten tot na oud en nieuw dat de straat filmpjes op youtube staan dan weet jij het zeker hoe hij presteerd toch ?

Grt
vind dit helemaal geen appels en peren, op welk punt vind je de vergelijking mank?

De snelste containerschepen tussen China en Nederland doen er 21 dagen over. Het gaat nu echt spannend worden! 1 ding is zeker, na 10 december is het te laat:p

De snelste containerschepen tussen China en Nederland doen er 21 dagen over. Het gaat nu echt spannend worden! 1 ding is zeker, na 10 december is het te laat:p

Mochten ze heel erg innovatief zijn kan het ook via het spoor... zou die met 15 dagen hier zijn:P
weer 5 dagen speling :bonk:

Back
Bovenaan