Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met de corona perikelen en alles loopt het e.e.a. anders dan we hadden gehoopt.
Yep . Als ik het goed begrepen heb werkt katan samen met cafferata dus zou zo meer het zelfde kunnen zijn
Ik kijk echt uit naar het prijsverschil, misschien wel meer dan naar het filmpje.
Zier er bekend uit dit
Bekijk bijlage 56588
van die box van cafferata is ook nog geen filmpje?
Dat is de prijs met 25% kortingZie hem staan voor 449 euro adviesprijs
Probeer dit topic allemaal even te muten tot volgende week donderdag/vrijdag en ik hoop dan met goed nieuws te komen.
Kunnen we niet gewoon een afspraak maken dat wanneer er morgen geen film online komt iedereen zn bestelling kosteloos mag annuleren om nog iets uit te zoeken waar wel beelden van zijn?
Ik heb er 1 besteld. Gaat mij er meer om dat Katan garantie geeft dat die box bij de dealer staat op 29 december. Ik heb hem destijds toch al gekocht zonder film. Als Katan straks niet zeker is dat de boel op tijd verscheept wordt, dan lijkt het mij een goed plan dat je je geld terug krijgt.
om eerlijk te zijn snap ik persoonlijk niet goed waarom men nu allemaal zo sceptisch is, voor jaren geleden moest iedereen het met en plaatje in de folder en een dummy in de winkel doen en zag je pas met oud en nieuw wat je gekocht had
Voor jaren geleden hadden de artikelen in zo'n folder ook nog geen adviesprijs van 479,-, nog niet eens 10% van dat bedrag. Toch niet zo heel gek dan men wat meer zekerheid wil, voordat men een aanzienlijk bedrag uitgeeft? Of koop jij ook gewoon een nieuwe televisie op basis van alleen een kartonnen doos zonder afbeelding of beschrijving en dan maar hopen dat het wat is als je 'm uitpakt en aansluit?
Voor jaren geleden hadden de artikelen in zo'n folder ook nog geen adviesprijs van 479,-, nog niet eens 10% van dat bedrag. Toch niet zo heel gek dan men wat meer zekerheid wil, voordat men een aanzienlijk bedrag uitgeeft? Of koop jij ook gewoon een nieuwe televisie op basis van alleen een kartonnen doos zonder afbeelding of beschrijving en dan maar hopen dat het wat is als je 'm uitpakt en aansluit?
Zoals het er nu uitziet met bericht van katan zit het hem niet vast op de box maar puur op het filmpje ervan,
Dus ja, maar goed iedereen kent de kwaliteit van katan dus om eerlijk te zijn snap ik persoonlijk niet goed waarom men nu allemaal zo sceptisch is, voor jaren geleden moest iedereen het met en plaatje in de folder en een dummy in de winkel doen en zag je pas met oud en nieuw wat je gekocht had dus ja men vergeet volgens mij hoe verwend we tegenwoordig zijn met alle info die tegenwordig al verschaft word.
Wij hadden ze ook op onze vuurwerkperdoos staan en verkochten ze ook gewoon zonder film.
Ik zou zeggen ga er blind in en geniet met oud en nieuw van deze box .
Grt