Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Begrijpelijk, echter jammer dat er veel humor is weg gehaald. Is het hier opgeschoond op een vraag uit de Katan hoek, dan zou dat best betreurenswaardig zijn.
Humor voert toch vaak de boventoon om dit forum de gezelligheid te behouden, laat alsjeblieft niet gebeuren dat dat straks niet meer kan ?
Als ik Katan was had ik een einde gemaakt aan alle speculaties, en hier duidelijkheid geschept in plaats van het oneindige gehype.
Waarom zouden ze? Goedkopere marketing als dit bestaat bijna niet![]()
Normaal gesproken waar, maar als je de freaks mee wil krijgen en dit ding nog in de straten wil zien, mag je wel opschieten. Het lijkt erop dat ze echt niks hebben om te laten zien, en dan wordt het nu ook wel erg krap. Een beetje spanning opbouwen prima, maar inmiddels zou ik toch een beetje transparanter worden. Maargoed, het is niet aan mij natuurijk, en ze MOETEN niets.
In januari is die ook te koop, inclusief straatfilpjeIk denk dat veel Freaks al bijna hun budget op hebben.
Heb zojuist contact gehad met katan zelf en hij komt aankomende week
Maar als hij het zegt is het 100% zeker op de waarheid berust.Ik weet het niet zeker hoor, maar ik geloof dat ik dat eerder gehoord heb. Kan aan mij liggen, berichtje komt bekend voor![]()
Bedoel je dat het product aankomende week binnen komt bij Katan? Of een filmpje?Heb zojuist contact gehad met katan zelf en hij komt aankomende week
Absoluut heb het hun via facebook gevraagtMaar als hij het zegt is het 100% zeker op de waarheid berust.
OOww oke, Facebook is ook inderdaad de meest betrouwbare medium ter wereld. Mijn excuus voor de twijfel.Absoluut heb het hun via facebook gevraagt
Normaal gesproken waar, maar als je de freaks mee wil krijgen en dit ding nog in de straten wil zien, mag je wel opschieten. Het lijkt erop dat ze echt niks hebben om te laten zien, en dan wordt het nu ook wel erg krap. Een beetje spanning opbouwen prima, maar inmiddels zou ik toch een beetje transparanter worden. Maargoed, het is niet aan mij natuurijk, en ze MOETEN niets.
Probeer dit topic allemaal even te muten tot volgende week donderdag/vrijdag en ik hoop dan met goed nieuws te komen.
Ik wil wel één ding heel even goed verduidelijken: We doen NIET aan goedkope marketing of wat dan ook. Wat jullie zien als 'vertaging' doen wij absoluut niet bewust. Met de corona perikelen en alles loopt het e.e.a. anders dan we hadden gehoopt.
Soms moet je dingen besluiten om te schuiven in de productie en zeg je bijvoorbeeld dat je immens populaire producten eerder in het productie proces laat opnemen. Van die items komen dan ook eerder filmpjes. Boxen/cakes zijn zo geproduceerd. Het goede nieuws is dat wij tot nu toe zo goed als zeker alles op tijd binnen gaan krijgen en daar is alle focus nu op geweest, voor ons als importeur het belangrijkste. Even bot gezegd: kan mij dat filmpje even voor 2 weken gestolen worden.
Neem bijvoorbeeld de filmpjes van de X Line, deze zijn binnen gekomen en zijn dezelfde dag nog openbaar gemaakt! Wij willen juist transparant werken, voor de consument (liefhebber) en voor de winkeliers. Vandaar dat we ook reageren op dit forum. Ik denk dat juist veel importeurs daar een voorbeeld aan zouden moeten nemen. We doen ons best voor iedereen.
En nu weer terug naar de discussie van de Special 400!!![]()