Katan Special Grande #400

Zojuist 22 pagina's aan voornamelijk onzin weggehaald, helaas zat hier ook best wat humor tussen maar die posts staan in dusdanig verband met de onzin dat ook dat weg moet.

Wij zijn er klaar mee, we willen allemaal graag een filmpje zien maar erom blijven zeuren en zuigen zorgt er niet voor dat het filmpje sneller komt. Alle post die hierop volgen waarbij op welke manier dan ook om het filmpje gevraagd word of daar betrekking op heeft zal worden verwijderd

Begrijpelijk, echter jammer dat er veel humor is weg gehaald. Is het hier opgeschoond op een vraag uit de Katan hoek, dan zou dat best betreurenswaardig zijn.
Humor voert toch vaak de boventoon om dit forum de gezelligheid te behouden, laat alsjeblieft niet gebeuren dat dat straks niet meer kan ?

Begrijpelijk, echter jammer dat er veel humor is weg gehaald. Is het hier opgeschoond op een vraag uit de Katan hoek, dan zou dat best betreurenswaardig zijn.
Humor voert toch vaak de boventoon om dit forum de gezelligheid te behouden, laat alsjeblieft niet gebeuren dat dat straks niet meer kan ?

Katan heeft hier niets mee te maken, jammer dat je die suggestie wekt en ook direct weer commentaar moet hebben. De humor die in dit topic stond werd ook door de moderators gethanked en op gereageerd en bovendien zeg ik niet voor niets dat we dat helaas ook weg hebben gehaald dus waarom in vredesnaam een antwoord geven als deze? Stoken doe je de 31e maar :wink:

Alle humor filmpjes laten staan had de 'waar blijft die film' discussie alleen maar in leven gehouden en dat is niet de bedoeling

Zo! Wat is er met jou?
Ik kijk als geïnteresseerde naar deze bak. En ik zie niet wat er verwijderd is toch?!
Het enige wat rond blijft gonzen is: "stoken doe je de 31e maar"

Snap je functie en act recordently!

Popcorn, iemand?

Ontopic: ik zat naar de foto te kijken van de cakes die even bij elkaar gezet zijn voor het idee, en ik heb daar toch mijn vraagtekens bij. Waarom geen foto van het product zelf? Ook Chinezen hebben fototoestellen (meer dan wij zelfs) en we moeten het doen met dit?

Als ik Katan was had ik een einde gemaakt aan alle speculaties, en hier duidelijkheid geschept in plaats van het oneindige gehype.

Waarom zouden ze? Goedkopere marketing als dit bestaat bijna niet ;)

Normaal gesproken waar, maar als je de freaks mee wil krijgen en dit ding nog in de straten wil zien, mag je wel opschieten. Het lijkt erop dat ze echt niks hebben om te laten zien, en dan wordt het nu ook wel erg krap. Een beetje spanning opbouwen prima, maar inmiddels zou ik toch een beetje transparanter worden. Maargoed, het is niet aan mij natuurijk, en ze MOETEN niets.

Tsja.. Heel veel waarde voegen al die pagina's niet echt toe aan de hele discussie maar echt schadelijk is het nou toch ook weer niet? Vind het een beetje onzin om dan alle posts maar te verwijderen.
Daarnaast, en dit is al gezegd in alle verwijderde posts, ligt het onstaan hiervan ook gewoon bij Katan door zo vroeg te beginnen met het uitdelen van halve informatie.

Maar voor nu kunnen we allemaal braaf dit topic vermijden en niks meer posten omdat we toch niks zinnigs te zeggen hebben hierover!:biertje:

Normaal gesproken waar, maar als je de freaks mee wil krijgen en dit ding nog in de straten wil zien, mag je wel opschieten. Het lijkt erop dat ze echt niks hebben om te laten zien, en dan wordt het nu ook wel erg krap. Een beetje spanning opbouwen prima, maar inmiddels zou ik toch een beetje transparanter worden. Maargoed, het is niet aan mij natuurijk, en ze MOETEN niets.

Ik denk dat veel Freaks al bijna hun budget op hebben.

Absoluut heb het hun via facebook gevraagt
OOww oke, Facebook is ook inderdaad de meest betrouwbare medium ter wereld. Mijn excuus voor de twijfel.

( sarcasme modus uit )
Achter een scherm en via social media kan ik je alles wijs maken, ik geloof het pas als ik de beelden zie.

Moderatoren, zet even een tijdelijk slotje op dit topic er ontstaat hier wederom een discussie.( waar ik helaas zelf ook onderdeel van uit maak ).

Zodra er werkelijk iets gebeurd zoals beelden is het zo weer toegankelijk lijkt me.

Laatst bewerkt:
Probeer dit topic allemaal even te muten tot volgende week donderdag/vrijdag en ik hoop dan met goed nieuws te komen.

Ik wil wel één ding heel even goed verduidelijken: We doen NIET aan goedkope marketing of wat dan ook. Wat jullie zien als 'vertaging' doen wij absoluut niet bewust. Met de corona perikelen en alles loopt het e.e.a. anders dan we hadden gehoopt.
Soms moet je dingen besluiten om te schuiven in de productie en zeg je bijvoorbeeld dat je immens populaire producten eerder in het productie proces laat opnemen. Van die items komen dan ook eerder filmpjes. Boxen/cakes zijn zo geproduceerd. Het goede nieuws is dat wij tot nu toe zo goed als zeker alles op tijd binnen gaan krijgen en daar is alle focus nu op geweest, voor ons als importeur het belangrijkste. Even bot gezegd: kan mij dat filmpje even voor 2 weken gestolen worden.

Neem bijvoorbeeld de filmpjes van de X Line, deze zijn binnen gekomen en zijn dezelfde dag nog openbaar gemaakt! Wij willen juist transparant werken, voor de consument (liefhebber) en voor de winkeliers. Vandaar dat we ook reageren op dit forum. Ik denk dat juist veel importeurs daar een voorbeeld aan zouden moeten nemen. We doen ons best voor iedereen.

En nu weer terug naar de discussie van de Special 400!! :)

Probeer dit topic allemaal even te muten tot volgende week donderdag/vrijdag en ik hoop dan met goed nieuws te komen.

Ik wil wel één ding heel even goed verduidelijken: We doen NIET aan goedkope marketing of wat dan ook. Wat jullie zien als 'vertaging' doen wij absoluut niet bewust. Met de corona perikelen en alles loopt het e.e.a. anders dan we hadden gehoopt.
Soms moet je dingen besluiten om te schuiven in de productie en zeg je bijvoorbeeld dat je immens populaire producten eerder in het productie proces laat opnemen. Van die items komen dan ook eerder filmpjes. Boxen/cakes zijn zo geproduceerd. Het goede nieuws is dat wij tot nu toe zo goed als zeker alles op tijd binnen gaan krijgen en daar is alle focus nu op geweest, voor ons als importeur het belangrijkste. Even bot gezegd: kan mij dat filmpje even voor 2 weken gestolen worden.

Neem bijvoorbeeld de filmpjes van de X Line, deze zijn binnen gekomen en zijn dezelfde dag nog openbaar gemaakt! Wij willen juist transparant werken, voor de consument (liefhebber) en voor de winkeliers. Vandaar dat we ook reageren op dit forum. Ik denk dat juist veel importeurs daar een voorbeeld aan zouden moeten nemen. We doen ons best voor iedereen.

En nu weer terug naar de discussie van de Special 400!! :)

Dat is een duidelijk, en transparant antwoord. Dus er is inderdaad nog niets te laten zien, maar het volgt snel. Top!

Back
Bovenaan