Zena Color Palm Box [Box] [Uitloop 2023]

Een van de demo bouwers beweerde dat alles absoluut 100% productie was. Dus daar ga ik wel van uit. Samples moeten ze afschaffen vind ik. Is gewoon misleiding van consumenten.

Laatst bewerkt:
Absoluut een topper op de demo van Veneboer. Heldere kleuren, grote effecten, lekker tempo... aangenaam verrast!

Heb hem gehad dit jaar en was een van de beste boxen. Viel niets tegen ivm Veneboer vuurwerk demo. Grote boeketten en harde klappen! Goede box en zeker voor die 70 euro! Volgend jaar weer!

Deze bestel ik dit jaar ook met de openingsactie van de webshop. Misschien wel weer een nr1 gratis erbij.

Deze kreeg ik mee als een vervanger voor een andere box, had eigenlijk niet echt een hoge verwachting erbij, maar wat was deze dik zeg! Absolute aanrader, ik ga dit jaar opletten waar ie in de aanbieding komt.

Ik heb deze box afgelopen jaarwisseling geschoten en eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. De kleuren komen gewoon niet zo goed over en had iets meer spektakel verwacht door de salvo's. Hij komt op film op een of andere manier beter over dan in het echt. Dat heb ik zelfs nu ik mijn eigen film weer terug kijk:tongue2:

Had hier hoge verwachtingen van. Palmen waren erg magertjes en snel weg, burst was prima. Verkregen in de freakacties maar ga hier zeker niet de adviesprijs voor betalen, daarvoor zijn veel betere dingen te verkrijgen

Vind hem er nog steeds wel goed uit zien, de boeketten zijn bijna te vol juist voor palms, hadden minder dikkere palms mogen zijn voor perfectie. Boeketgrootte heb je bij palms sws nooit gigantisch. Colour tips zijn goed, tempo prima, multicolour eindsalvo had dubbel gemogen voor dubbel genieten. Nog steeds de enige pure palm box op de markt, uniek ding.

Back
Bovenaan