Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Irritant is wel dat de lontjes aan de vlakke zijde zitten en niet in de hoek. Ook heeft de nieuwe vierkante versie geen reserve-lont voor de geïnteresseerden.
Zo lijken het mindere knallen te zijn. Ze lijken in ieder geval niet zo diep meer te klappen als voorheen, afijn het zal ongetwijfeld nog wel aardig klappen maar niet zoals eerst.
hey ik ook toevallig . maar 8.50 is wel een te hoge prijs voor die ruime 3 euro is hij goed te doen.
filmpjes zijn altijd mooi,maar vind het moeilijk om te bepalen of hij dan goed is of niet t.o.v. van vorige jaren. dus word zelf testen.
Vandaag ook een karton junior jacks opgehaald. Net thuis opengemaakt en zitten er 24 ekim potjes uit de Profi lijn in van katan. Wie kent deze potjes? Is dit wat? Deze potjes ruilen wordt lastig, enkele reis richting de verkoper is bijna 250 km.
Gaat lekker bij katan, junior Jack is niet wat het geweest is en kartonnen worden verkeerd gelabeld.
Dealer heb ik direct gemaild. In slechtste geval morgen weer 500 km in de auto zitten. Wie kent de ekim potjes uit de Profi lijn van katan. Als ik fimpjes op de site zie kan ik er niet warm voor lopen.