Junior Jack

Sorry te snel geantwoord.. dat betekend dat de kalender niet up to date is ik ging er van uit dat deze demo bedoeld werd Demo: Vuurwerk Fixet 's heerenberg S'Heerenberg 26 december 2014

Stad/dorp: S'Heerenberg
Datum: 26 december 2014
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf:
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Vuurwerk Fixet 's heerenberg S'Heerenberg

Betreft demo Lesli vuurwerk.

Is namelijk de enigste demo die beschreven staat op de 26.:bonk:

Mijn fout!

Ik snap alle comotie echt niet.
Katan staat bij mij al jaren bekend als een van de beste Importeurs als het om knal/salute werk gaat.
Kijk naar de Thunderking de whistling thunder queen de oude Junior Jack de at-once... En alle salutjes die in diverse cakes zitten.
Denk ook eens aan het geen wat Katan importeerd voor b.v Evolution enzv,.. ook hun knalwerk is extreem goed.
Ik twijfel er geen seconde aan dat deze niet hard zou gaan.
Katan zoekt al jaren de uiterste knal op bij slechts 2 gram.
Dus het zal dit jaar echt niet anders zijn.
De Junior Jack en de at-once schiet nu 1 voor 1 wat ik persoonlijk niet erg vind.
De stabiliteit is verbeterd door het vierkant te maken.
Dus ik denk dat we ons echt geen zorgen hoeven te maken.

Amen.

Heb hier ook een karton van besteld. Heb er alle vertrouwen in dat dit weer een toppertje is dit jaar! Er is nog weinig bekend over de 2014 versie dus een beetje geduld is wel op zijn plaats mensen.. We zien het vanzelf.

Amen.

Heb hier ook een karton van besteld. Heb er alle vertrouwen in dat dit weer een toppertje is dit jaar! Er is nog weinig bekend over de 2014 versie dus een beetje geduld is wel op zijn plaats mensen.. We zien het vanzelf.

Vorige week ook 4 stuks van besteld. goed gerei man. demo in Holten zag er goed uit, voor Nederlandse begrippe denk ik dat het gewoon niet harder mag/kan. dus ik speel sowieso op safe en heb nu een goede knalcake voor maar 8 euro per stuk!

Vorige week ook 4 stuks van besteld. goed gerei man. demo in Holten zag er goed uit, voor Nederlandse begrippe denk ik dat het gewoon niet harder mag/kan. dus ik speel sowieso op safe en heb nu een goede knalcake voor maar 8 euro per stuk!

had 5 tientjes bijgelegd en je had 24 van deze rakkers...

had 5 tientjes bijgelegd en je had 24 van deze rakkers...

Het is niet voor iedereen rendabel om even een kartonnetje te halen. Als je 2 uur of meer heen moet rijden en ook weer terug dan ben je misschien maar 30-50 euro goedkoper uit (Benzine, Autoafschrijving). En om nou 4-5 uur onderweg te zijn voor een kartonnetje vuurwerk :P Iets te gek voor mij haha.

Het is niet voor iedereen rendabel om even een kartonnetje te halen. Als je 2 uur of meer heen moet rijden en ook weer terug dan ben je misschien maar 30-50 euro goedkoper uit (Benzine, Autoafschrijving). En om nou 4-5 uur onderweg te zijn voor een kartonnetje vuurwerk :P Iets te gek voor mij haha.

Haha afschrijving van de auto:bonk:
Misschien ook een gedeelte van de verzekeringen en wegenbelasting die je betaalt dan?
Of misschien had je in de tijd van de autorit wel kunnen werken en geld verdienen, moet dat er ook nog af.

Reken jij even uit wat het kost :p ?

Haha afschrijving van de auto:bonk:
Misschien ook een gedeelte van de verzekeringen en wegenbelasting die je betaalt dan?
Of misschien had je in de tijd van de autorit wel kunnen werken en geld verdienen, moet dat er ook nog af.

Reken jij even uit wat het kost :p ?

Kun je wel over lachen of belachelijk vinden maar bandenslijtage ed. moet je gewoon meetellen. Als hij daadwerkelijk 4 a 5 uur onderweg is dan is het toch een km of 400. Als je 40.000km met een set banden doet van 400 euro dan schrijf je toch op die 400km 4 euro af. eventuele remschijven/blokjes ed. niet eens meegerekend. wegenbelasting die betaal je ook wel als je auto stil blijft staan dus die hoeft je niet mee te berekenen. tuurlijk zijn kleine bedragen maar tel ze in een jaar maar is op dan tellen ze zeker mee. En uiteraard niemand gaat dat berekenen voor elke rit die je maakt ik zelf ook niet, maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat die kosten er niet zijn

Kun je wel over lachen of belachelijk vinden maar bandenslijtage ed. moet je gewoon meetellen. Als hij daadwerkelijk 4 a 5 uur onderweg is dan is het toch een km of 400. Als je 40.000km met een set banden doet van 400 euro dan schrijf je toch op die 400km 4 euro af. eventuele remschijven/blokjes ed. niet eens meegerekend. wegenbelasting die betaal je ook wel als je auto stil blijft staan dus die hoeft je niet mee te berekenen. tuurlijk zijn kleine bedragen maar tel ze in een jaar maar is op dan tellen ze zeker mee. En uiteraard niemand gaat dat berekenen voor elke rit die je maakt ik zelf ook niet, maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat die kosten er niet zijn

Ik ontken ook niet dat die kosten er zijn (als bedrijfseconoom weet ik wel wat afschrijvingen zijn), maar om een kartonprijs te gaan berekenen aan de hand van deze factoren gaat mij te ver... Dan moet je ook gaan nadenken of de auto uberhaupt wel stil had gestaan als je het karton niet zou gaan halen. Misschien had je dan wel meerdere kleine ritjes gemaakt op die dag en zou je dat weer moeten verrekenen met elkaar. Of misschien laat je thuis wel een hele dure vaas vallen in de tijd dat je eigenlijk dat karton op moest halen. Had je dan toch maar dat karton gehaald met aftrek van afschrijving etc van de auto, dan was je goedkoper uit geweest.

Benzinekosten is helemaal logisch natuurlijk. Maar zoals ik al zei, dat andere neem je toch niet mee??

Laatst bewerkt:
Ik ontken ook niet dat die kosten er niet zijn, maar om een kartonprijs te gaan berekenen aan de hand van deze factoren gaat mij te ver... Dan moet je ook gaan nadenken of de auto uberhaupt wel stil had gestaan als je het karton niet zou gaan halen. Misschien had je dan wel meerdere kleine ritjes gemaakt op die dag en zou je dat weer moeten verrekenen met elkaar. Of misschien laat je thuis wel een hele dure vaas vallen in de tijd dat je eigenlijk dat karton op moest halen. Had je dan toch maar dat karton gehaald met aftrek van afschrijving etc van de auto, dan was je goedkoper uit geweest.

Benzinekosten is helemaal logisch natuurlijk. Maar zoals ik al zei, dat andere neem je toch niet mee??

Nee inderdaad die kosten neem je niet meer, ik althans niet. Ik kreeg door jou reactie alleen de indruk dat je die afschrijving zelf iets geks vond, vandaar mijn reactie.

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij (voor die persoon) gelijk knalde aan de flashing salute van maxx line die ook op die demo werd geschoten. het zijn nog wel salute boeketjes zonder sterren of wat maar de knal is dus niet zo lomp hard als voorgaande jaren ( wat ook eigenlijk best wel logisch is als je kijkt naar de salutecake 1 die gelijk was aan deze).

Verder zullen we het allemaal de 31e wel zien, of eerder:wink:

Katan staat bij mij al jaren bekend als een van de beste Importeurs als het om knal/salute werk gaat.
Sorry dat ik het zeg, maar dat iets een paar jaar goed is wil toch niet meteen garanderen dat het altijd goed is? Meerdere zeggen hier nu al dat hij minder is, dan kan zoveel jaar goede ervaringen niet tegen op. Iedere importeur kan een slechte productie hebben en dus ook Katan.

Uiteraard hoop ik dat hij wel in oude staat geleverd word, en hij weer goed ramt

Daarom wacht ik tegenwoordig op demo's als ik het niet zeker weet. Ook al ben dan ik te laat met freak kortingen of of andere acties. Lever meer betalen dan teleurgesteld staan.

Back
Bovenaan