Richardus
VWC lid
Het is niet voor niets dat de vertegenwoordiging van Katan ineens zo schittert door afwezigheid...
Of ze hebben het gewoon teringdruk, niet zo gek in deze periode.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet voor niets dat de vertegenwoordiging van Katan ineens zo schittert door afwezigheid...
Hoe kom je daar nou bij.Dit is een Lesli dealer..
goed potje, ben ook benieuwd naar de ekim dit jaar!
Ik snap alle comotie echt niet.
Amen.
Heb hier ook een karton van besteld. Heb er alle vertrouwen in dat dit weer een toppertje is dit jaar! Er is nog weinig bekend over de 2014 versie dus een beetje geduld is wel op zijn plaats mensen.. We zien het vanzelf.
Vorige week ook 4 stuks van besteld. goed gerei man. demo in Holten zag er goed uit, voor Nederlandse begrippe denk ik dat het gewoon niet harder mag/kan. dus ik speel sowieso op safe en heb nu een goede knalcake voor maar 8 euro per stuk!
had 5 tientjes bijgelegd en je had 24 van deze rakkers...
Het is niet voor iedereen rendabel om even een kartonnetje te halen. Als je 2 uur of meer heen moet rijden en ook weer terug dan ben je misschien maar 30-50 euro goedkoper uit (Benzine, Autoafschrijving). En om nou 4-5 uur onderweg te zijn voor een kartonnetje vuurwerkIets te gek voor mij haha.
Haha afschrijving van de auto
Misschien ook een gedeelte van de verzekeringen en wegenbelasting die je betaalt dan?
Of misschien had je in de tijd van de autorit wel kunnen werken en geld verdienen, moet dat er ook nog af.
Reken jij even uit wat het kost?
Kun je wel over lachen of belachelijk vinden maar bandenslijtage ed. moet je gewoon meetellen. Als hij daadwerkelijk 4 a 5 uur onderweg is dan is het toch een km of 400. Als je 40.000km met een set banden doet van 400 euro dan schrijf je toch op die 400km 4 euro af. eventuele remschijven/blokjes ed. niet eens meegerekend. wegenbelasting die betaal je ook wel als je auto stil blijft staan dus die hoeft je niet mee te berekenen. tuurlijk zijn kleine bedragen maar tel ze in een jaar maar is op dan tellen ze zeker mee. En uiteraard niemand gaat dat berekenen voor elke rit die je maakt ik zelf ook niet, maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat die kosten er niet zijn
Ik ontken ook niet dat die kosten er niet zijn, maar om een kartonprijs te gaan berekenen aan de hand van deze factoren gaat mij te ver... Dan moet je ook gaan nadenken of de auto uberhaupt wel stil had gestaan als je het karton niet zou gaan halen. Misschien had je dan wel meerdere kleine ritjes gemaakt op die dag en zou je dat weer moeten verrekenen met elkaar. Of misschien laat je thuis wel een hele dure vaas vallen in de tijd dat je eigenlijk dat karton op moest halen. Had je dan toch maar dat karton gehaald met aftrek van afschrijving etc van de auto, dan was je goedkoper uit geweest.
Benzinekosten is helemaal logisch natuurlijk. Maar zoals ik al zei, dat andere neem je toch niet mee??
Sorry dat ik het zeg, maar dat iets een paar jaar goed is wil toch niet meteen garanderen dat het altijd goed is? Meerdere zeggen hier nu al dat hij minder is, dan kan zoveel jaar goede ervaringen niet tegen op. Iedere importeur kan een slechte productie hebben en dus ook Katan.Ik snap alle comotie echt niet.
Katan staat bij mij al jaren bekend als een van de beste Importeurs als het om knal/salute werk gaat.