Junior Jack

Had ook klanten die Ekim hadden i.p.v. Junior Jack in 2012 karton.
Misschien ook een wolf in schaapskleren.

Heb je hem nog getest en gefilmd?

pfff , Heb eindelijk tijd gehad om deze voor jullie te testen en filmen.

Ik ben nog gewoon aan het werk deze dagen. Maar hier is hij dan.

Hij is idd een stuk minder dan vorig jaar. hij was vast niet zo door de keuring gekomen. Ze hebben gewoon op safe gespeeld. Hij knalt nog wel hard maar niet meer zo hard als voorheen.

Net eentje afgestoken en vond er maar weinig aan.
Ti boeketje is leuk maar de knallen zijn het zelfde als een thunderking.
Zal zo het filmpje posten.

Edit:

Niet helemaal lekker gefilmd..

Laatst bewerkt:
Leuk om projectjes mee te maken! Knallen klinken nog goed, en het was ook niet realistisch om te denken dat de knallen net zo hard zouden zijn. Uiteindelijk geen karton gekocht, maar was er wel blij mee geweest! :)

Leuk om projectjes mee te maken! Knallen klinken nog goed, en het was ook niet realistisch om te denken dat de knallen net zo hard zouden zijn. Uiteindelijk geen karton gekocht, maar was er wel blij mee geweest! :)

Wat is er nou leuk aan een knalpot van 6 gemiddelde shots, voor een absurde prijs? Ieder z'n ding hoor.

Nou Katan bedankt. ...NOT!!!! Heel Karton Junior Jack gekocht krijg ik een karton met buitenkant Junior Jack en wat zit er in .....Ekim. Misschien een fout label? Toch niet is echt Ekim. Op zich niet verkeerd maar niet wat je besteld. Waar gaan we nu klagen...Winkelier kan er weinig aan doen. Dan maar ff naar Katan volgend jaar met het karton onder de arm......

Ik heb een karton maar kocht hem wel met het idee dat ze net zo hard zouden zijn. Nu vind ik het toch wel een miskoop ook al zijn de knallen vast niet slecht.

Wat is er nou leuk aan een knalpot van 6 gemiddelde shots, voor een absurde prijs? Ieder z'n ding hoor.

Als je een karton koopt betaal je €3,35 per stuk vind ik niet duur. Perfecte prijs om tussendoor te schieten of een project mee te maken. Als je ze voor de prijs per stuk koopt ben je wel gek inderdaad.

Deze komt ook uit die nieuwe fabriek Goaltop Inc net als die thunderking van dit jaar. Ga alsjeblieft terug naar die andere fabriek, want er blijft zo niet veel over van jullie salutes. 10 x niets.

Ook hier een karton, heel jammer dat ze minder geworden zijn! Als we dat van te voren geweten hadden maargoed risico van het vroeg inkopen maar Katan scoort hier niet mee...

Ik vind het geen opmerkelijke actie van Katan, als hij word gekeurd werd het op zeker afgekeurd.

Alleen meld het dan gewoon, of er stop er dan mee met het product. Mag hopen At Once fatsoenlijk knalt..

Maar ben zelf wel teleurgesteld er over.

Nou Katan bedankt. ...NOT!!!! Heel Karton Junior Jack gekocht krijg ik een karton met buitenkant Junior Jack en wat zit er in .....Ekim. Misschien een fout label? Toch niet is echt Ekim. Op zich niet verkeerd maar niet wat je besteld. Waar gaan we nu klagen...Winkelier kan er weinig aan doen. Dan maar ff naar Katan volgend jaar met het karton onder de arm......

Ik had ook een klant met een Junior Jack karton (2012) en de Ekim erin.
Daar kan je als importeur weinig aan doen denk ik.
Ze komen dus duidelijk uit dezelfde fabriek en de 2012 Ekim schoot ook in 1 keer leeg.

Niet realistisch? Je verwacht toch hetzelfde product als afgelopen jaren? Of ben ik nou gek. Deze cake is zo populair geworden van zijn extreem harde knallen en nu leveren ze dit. Begrijp ook wel dat een importeur op safe moet spelen maar als je niet dezelfde kwaliteit kan leveren zoals die was dan kan je die cake maar beter uit het assortiment halen. De meeste moeten er gewoon 8,50 voor neerleggen, en dat is voor een 6 shots salute cake belachelijk veel... Voor dat geld kan je ook zat andere salute cakes halen met meer schoten. Katan is natuurlijk blij dat de JJ bij hun uitverkocht is, niemand koopt de JJ volgend jaar meer dus hoeven ze 'm ook niet meer te importeren.

Las dat ze van fabriek zijn veranderd. Edit: oh, dat was hier vlak boven :bonk: m'n geheugen werkt door chronisch slaapgebrek niet meer, sorry.

Back
Bovenaan