Je ideale budget?

Als dit het laatste jaar wordt, zal dat weleens gigantisch kunnen uitpakken.

Onder het mom dat ik de komende jaren nog volop extra kan sparen, als er toch geen vuurwerk meer is.

Ik voorzie afhaalproblemen, als tijdblokken nu ingeschaald zijn op bestellingen half zo groot ingeschat (of nog kleiner) dan dat ze daadwerkelijk gaan zijn 🫣

Geen budget hier maar meer opslag/sjouw limit. Normaal gesproken zit ik elke keer rond de 13/1500 maar dat dit jaar wel ongetwijfeld een stuk hoger liggen.
Denk 2.5k.

Zit nu rond de 950 ongeveer.

Moeilijk te zeggen! Het is een soort golfbeweging! Het ene jaar 2x budget, het andere jaar slechts de helft! Op 1 januari maak ik pas het sommetje! De laatste 3 dagen koop ik meestal voor een paar honderd euro extra in! In die 3 dol dwaze dagen kijk ik niet op een tientje meer of minder! Dit jaar verwacht ik een uitzondering! Maar gelukkig ik ga het budget telkens ophogen om overschrijding te voorkomen!

Vorig jaar was het ruim 10k en daar had ik de helft van over. Dus vorig jaar 5k besteed en dit jaar maken we die andere 5k op maar er zal wel iets bijkomen dus 6/7k halen we dit jaar wel.
Mooi hoe het kan veranderen hea...

Wat ik dit jaar nog heb besteld:

-Ocean of Lights - 30 mm
-Tomahawk - 30 mm
-3x Transbomber - 25 mm
-Kingdom of Heaven deel A+B - 25 mm

De berg die ik nog over heb van vorig jaar :biertje:
----
Kortom ik ben wel klaar al :angel:

Hier soortgelijk hoor. Dacht de collectie al compleet te hebben. Mentaal was ik al voorbereid op een verbod in 2025.
Gevaar is dat de rem er nu volledig vanaf gaat.

Ik zit nu op 400,daar voel ik me goed bij en is meer dan genoeg..... einde van het jaar zal het (hoop ik) op ongeveer 600 zitten😅😅of 7 of 800....😎

Kan me hier helemaal in vinden. Dit jaar gaan we anders aanvliegen, budget daar naar 50% van afgelopen jaar. Het was veel, doorstoken om het op te krijgen en na die tijd weet ik niet precies meer wat ik allemaal aangestoken heb. Dit jaar dus anders!
Kleine correctie op mijzelf.. We stevenen alweer af op grote hoogtes gedreven door een mogelijk verbod.. FOMO all over the place! Lekker hamsteren en sparen voor magere jaren!

Ik doe niet aan budget, mijn rug bepaalt.
2022: 2600
2023: 2600
2024: 2800

Zit nu al op ruim 3k. Maar voor m’n gevoel moet het echte bestellen nog beginnen.

Heb ook wat geld opzij gezet voor een logeerbed. Als mijn vrouw dit ontdekt..
Heb jij 3 ruggen dan?

Een ideaal budget?

Persoonlijk kijk ik altijd hoe het jaar is verlopen en pas daar mijn budget op aan.
Ook dit jaar loopt weer perfect, het ziet er echt allemaal rooskleurig uit.
-eind Juli, of een 3e contract of vast, uiteraard hoop ik op het laatste. Koop gelijk de week erop een toffe auto (zal dan Freakdating topic updaten)
De laatste tijd draai ik de volledige afdeling Elektra geheel zelfstandig, ik werk me helemaal kapot, verwacht dus wel een mooie verlenging.

Dit gaat dan uiteraard goed gevierd worden op 31 december, dubbel feest dus !

We knallen nog ff lekker door ;)

Budget is dit jaar niet zo'n probleem, komt wel iets extra's bij voor volgend jaar. Is meer hopen om gezond te blijven en een beetje mooi weer (geen wind) op t eind van het jaar.

Hmm, afgelopen oud en nieuw ruim 2500 besteed waarvan het merendeel al vanaf vroeg gekocht dus nog "redelijke " prijzen, maar dat was voor mij wel extreem eerlijk gezegd, is nog wat leuks overgebleven én tot nu toe al weer een kleine 450 bijgekocht, zie wel waar we stranden dit jaar, geef uit wat verantwoord en haalbaar is ,maar ga geen gekke prijzen betalen omdat het mogelijk het laatste jaar is

Heb al goed mijn best gedaan en de pareltjes zijn al binnen. Ik pak alleen nog mooie acties mee dit jaar of er is komen nog nieuwe producten die ik moet hebben. Ik moet nog wel goed stookvoer inslaan, heb nu alleen nog maar compounds besteld. Budget zie ik aan het eind van het jaar wel.

Back
Bovenaan