Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dit.....Dit speelt precies bij mij de laatste twee jaar. Heb al twee jaar het gevoel dat het meer en meer wordt maar alleen maar minder gevoel en enthousiasme brengt. Ik mis vaak het hele oud en nieuw gevoel helaas.
Ik schiet dit jaar m’n laatste grote show en volgend jaar houd ik het bij 3-4 compounds en een paar cakes. Ook bij 1 winkel.
Denk dat ik er vanaf nu elk jaar 1k af ga doen, totdat ik ergens op een sweetspot uit kom of het verboden is....Maar iedereen zit ook weer anders in elkaar. Mijn persoonlijkheid is ook wat meer laid back.
Misschien moet je eens experimenteren met elk jaar klein beetje minder om dan te ervaren waar jouw sweet spot ligt?
Dat tillen is inderdaad wel een gedoe, zeker nadat je ruggengraat al meermaals gebroken is gedurende het jaar.ideaal zou zijn tussen de 150 en 200€
scheelt een hoop tilwerk
want die rug, die is het wel beu
Gewoon zoeken wat je plezier geeft. Soms is het andere hobby zoeken, soms je hobby anders vorm geven. Uiteindelijk gaat het erom dat je er zin an hebt.Denk dat ik er vanaf nu elk jaar 1k af ga doen, totdat ik ergens op een sweetspot uit kom of het verboden is....
ik ga met je mee**YOYOYO verlaat deze topic**
![]()
Ik had dit dus 2 jaar terug. Vorig jaar heb ik mn rug recht gehouden en maximaal 750 uitgegeven. 4-5 compounds, en stuk of 5-8 kleine kwaliteit cakes en ik heb me zo intens vermaakt vorig jaar, echt top. Niet meer dat lege gevoel na het stoken, niet meer tot 03:00 staan stoken om het maar weg te krijgen. Ik geniet er gewoon niet meer van na een uurtje vol stoken, uurtje in de avond en een uurtje om 12u en dan is het goed zo. Misschien ben ik geen echte pyro meer haha.Dit speelt precies bij mij de laatste twee jaar. Heb al twee jaar het gevoel dat het meer en meer wordt maar alleen maar minder gevoel en enthousiasme brengt. Ik mis vaak het hele oud en nieuw gevoel helaas.
Ik schiet dit jaar m’n laatste grote show en volgend jaar houd ik het bij 3-4 compounds en een paar cakes. Ook bij 1 winkel.
Jouw vriendin is wel erg lief....Ik vraag het altijd aan vriendin lief, dan even checken bij familie die er met o&n zijn en dan kom ik op een x bedrag.
Dit jaar mocht ik max 2500 van vriendin lief. Denk dat rond de 1500 - 1700 totaal zat.
Hahaha stiekem zelf ook wel een kleine pyro. En me zoons vinden het ook heel gaaf. (5) en (12).Jouw vriendin is wel erg lief....
Hoe staan jullie tegenover een open relatie?Ik vraag het altijd aan vriendin lief, dan even checken bij familie die er met o&n zijn en dan kom ik op een x bedrag.
Dit jaar mocht ik max 2500 van vriendin lief. Denk dat rond de 1500 - 1700 totaal zat.