Je ideale budget?

Het lachen vergaat je wel als het realiteit wordt. Komt een definitief verbod erdoor, is F2 gewoon verboden. In sommige werkgebieden is er simpelweg zero tolerence aangaande VOG of strafblad. Maar ook voor huisvesting zijn er verhuurders èn hypotheekverstrekkers die clausules hebben, waarbij "onzorgvuldig omgaan met het bewoonde object" leidt tot ontbinding van de overeenkomst. En opslag van verboden waar (vuurwerk, drugs, etc) valt daar in veel gevallen ook onder.
Dus ik zou er niet TE luchtig en lacherig over doen.

(Wat ff los staat van pakkans e.d. maar theoretisch kun je een serieus probleem hebben)

Gelukkig is een VOG maar 6 maanden geldig. Bovendien wettelijk niet haalbaar om mensen de rest van hun leven van een functie te weren bij een overtreden van de wet. Ik ben zelf werkgever, de VOG is echt niet in elke branche van toepassing en zo zwaar als iedereen denkt. Denk eens aan de maatschappelijke kosten die dat oplevert! Laat je niet gek maken maar maak het zelf ook niet te gek. Er zit een verschil tussen een paar compounds bewaren in je garage en een zolder vol shells.

Mijn budget is overschreden trouwens.

Je baan op.het spel door vuurwerk lol nog nooit gehoord die . Met f2 vuurwerk ja hoor haha
Jammer dat je zo reageert. Voor mijn baan heb ik een VGB nodig, wat nog zwaarder weegt dan een VOG. Als ik gepakt word met teveel vuurwerk of illegaal vuurwerk, betekent dat een aantekening en krijg ik geen VGB. En daar ga ik mijn mooie baan niet voor op het spel zetten.

Dus prima als jij denkt dat dat met F2 vuurwerk niet kan, maar ook met legaal F2 vuurwerk, boven de 25kg of met een verbod ben je gewoon de pineut.

En wat GMP al zegt. Je kan er zelfs je huis door uitgezet worden.

Back
Bovenaan