Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan nu al niet wachten op al de collectiefoto's van dit jaar...Ik heb het jaarlijkse budget eraf gehaald dit jaar. De schuur en de garage zijn opgeruimd.. stapelen tot het vol staat. Desnoods moet ik nog bijhalen de 31e... vol staat die!
Nou, dat wordt nog gevaarlijker dan andere jaren, dus die van mij komt pas over een paar jaar, als alles op is...Ik kan nu al niet wachten op al de collectiefoto's van dit jaar...![]()
bij mij echt zo goed als het zelfdeBen nog student en doe het van de bijbaan, dus kan niet al te gek doen. Maar wil ik ook bewust niet te veel zodat ik op 1 januari alweer zin heb in het jaar erna.
heb nu 860 en dat zal met wat ik nog wil zo'n 1300 worden
mooi, wat een toevalbij mij echt zo goed als het zelfde
En dan verder met ondergrondse opslag; kisten verstoppen in de tuin. Kun je ook nog het een en ander wellicht kwijtIk heb het jaarlijkse budget eraf gehaald dit jaar. De schuur en de garage zijn opgeruimd.. stapelen tot het vol staat. Desnoods moet ik nog bijhalen de 31e... vol staat die!
Je baan op.het spel door vuurwerk lol nog nooit gehoord die . Met f2 vuurwerk ja hoor hahaIk ga mijn baan niet op het spel zetten voor vuurwerk, dus zal dan wel de brave burger worden ja.
Jammer dat je zo reageert. Voor mijn baan heb ik een VGB nodig, wat nog zwaarder weegt dan een VOG. Als ik gepakt word met teveel vuurwerk of illegaal vuurwerk, betekent dat een aantekening en krijg ik geen VGB. En daar ga ik mijn mooie baan niet voor op het spel zetten.Je baan op.het spel door vuurwerk lol nog nooit gehoord die . Met f2 vuurwerk ja hoor haha