GeknakteNarcist
VWC lid
hahaha ja dat kan je wel zeggenDan wordt het geen broken narcist, maar broke narcist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hahaha ja dat kan je wel zeggenDan wordt het geen broken narcist, maar broke narcist?
Daar is een mooi spreekwoord voor: bezit van de zaak, einde van het vermaak.Het willen hebben is mooier dan het bezitten.
Precies de reden waarom ik met een budget van zo'n €1100,- vaak slechts 2 of 3 compounds heb en de rest cakes en fonteinen (en een klein beetje klein spul).Een ideaal budget heb ik niet. Enige wat mij opvalt is waar je vroeger met €1000,- heel de avond zoet was, je nu met compounds binnen een uurtje door alles heen bent...
Vroeger... toen kratten bier nog van hout waren en vissen achteruit zwommen.. goeie tijden.Een ideaal budget heb ik niet. Enige wat mij opvalt is waar je vroeger met €1000,- heel de avond zoet was, je nu met compounds binnen een uurtje door alles heen bent...
En de ratten nog niet in Volkswagens en BMWs reden….Vroeger... toen kratten bier nog van hout waren en vissen achteruit zwommen.. goeie tijden.
Weer zo rond de 2k net als vorig jaar. Had me eigenlijk voorgenomen te zakken naar 1k, maar vorig jaar het hele jaar plezier gehad van het vuurwerk uitzoeken en bestellen. Nog zo'n jaar lekker zoeken en shoppen om zo'n mooie collectie samen te stellen zie ik toch wel zitten. Met een kleiner budget gaat hem dat gewoon niet worden denk ik. Mocht het lager uitvallen natuurlijk ook dikke prima.
En ach het zijn ook mijn eigen hardverdiende centen, dus daar ga ik gewoon weer een jaar plezier van maken![]()
Daar kom je wel van terug als je veel te veel gekocht hebtHet ideale budget is onbeperkt budget![]()
Haha was het ook niet van plan hoor hahahhaDaar kom je wel van terug als je veel te veel gekocht hebt![]()
Nou hier kom ik aardig snel op terug. Gezien dit het laatste jaar word gaan we natuurlijk niet voorzichtig aan doen. Sparen begint nu wat vroeger dan normaal. Doel is nu zo tussen de 1000 en 1500 te blijven met de uitgaves verspreid over het jaar.Meestal probeer ik het zo rond de 500 te houden. Afgelopen jaar zat ik toch zo tegen de 750 aan. Last minute nog een aardige bonus gekregen van werk, dus ik kon het toch niet laten..
Maar heb wel gemerkt dat ik het achteraf wel beetje iets te veel van het goede was. Veel budgetcakes gehaald ermee, waardoor ik meer bezig was om er doorheen te komen dan te genieten.
Dit jaar wordt het budget een stuk minder, zo 250 euro maximaal bestaande uit een paar cakes en 1-2 compounds.
Als dat gaat lukken, kan ik mezelf weer onterecht wijs maken dat ik goed gespaard heb dat jaar en dat ik in 2026 weer flink mag spenderen![]()
Wijze woorden uit mijn favoriete nummer:Ondanks dat ik weet dat er best wat liefhebbers jaloers zullen zijn op mijn budget, merk ik dat het ook een keerzijde heeft.