Jackhammer

Kleine pauzes maar zeker een heel gave bak. Waaier en eindcake had wel wat crackling in gemogen om wat meer in lijn met de eerste cakes te blijven, was een beetje stil na de chrys. Maar het goud was ook mooi, zeker natuurlijk met dat eindsalvo.

Vond 'm erg goed. Mooie mines en staarten en flinke klappen. Het eindsalvo (met de knetterharde crackling mines) maakt de Jackhammer helemaal af. Publiek vond deze geweldig in de straat!

ik vond deze juist niet zo, maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik de versie van de demo gewend was.
voor mij ieder geval een tegenvaller :(

Ja hij was zeker een stuk minder dan de demo, maar nog steeds goed.
Maar 1 ding ik ben nu wel helemaal klaar met die samples die we elke keer te zien krijgen en helemaal op winkeliers demos pure oplichting

Hoewel cake 3 misschien wat tegen viel was het een goede box. Pauze net iets te lang, maar de finale maakt veel goed.

Op de valreep nog aangeschaft samen met een maat. Geen spijt van gehad, prima bak! Uiteraard wel even die waaier opgehoogd.

Helaas was het geluid wat te hard maar bij deze mijn filmpje.
Ook deze wil ik volgend jaar weer hebben :D

Lekkere bak, helaas stopte hij ermee bij de laatste cake, waardoor het toch net even minder indrukwekkend is.

ik vond deze juist niet zo, maar dit kwam waarschijnlijk omdat ik de versie van de demo gewend was.
voor mij ieder geval een tegenvaller :(

Precies dit ervaar ik ook. Was nog wel een aardige bak, maar vond het eigenlijk tegenvallen omdat ik degene van de demo in september voor ogen had :p Vooral die dikke crackling tails daar vond ik geweldig in de bak die ik toen heb gefilmd;

Ook ik had er meer van verwacht. Hij had voor mij niet echt die WOW-factor die de Transbomber vorig jaar wel had.

Veel gezegd over deze compound, die waaier voelt niet veilig, ben benieuwd of het overal goed is gegaan.
Ik heb de waaier zelf toch even verhoogd, ging daardoor prima. In de avond lekker weggeschoten om er rustig van te genieten, en dat lukte, want wat is dit een gruwelijk vette box zeg! Die waaier is het minste, sloop er maar uit, meteen van dat gedoe af, maar in z'n totaliteit een prachtig ding!

Als ze nou die waaier als 2e hadden gezet (wat je tuurlijk zelf kunt doen) of zelfse effect als de 2 cakes ervoor...was de dip er niet geweest. En wat knetter in t eindsalvo. Geen perfect ding, wel gaaf.

Back
Bovenaan