Jackhammer

Ik heb de 2 plankjes eronder geschoven. De doos past dan niet meer helemaal dicht, misschien is dat de reden geweest om het zo te doen.

15147217757452066392606.jpg

Wat denken jullie kan ik cake 3 nog schieten of kan ik hem er beter tussen uit slopen?

Heb een redelijk beperkte ruimte dus heb geen zin in ongelukken

Hiermee afgesloten en wat was dit een dikke bak zeg :handsup:
Had de cake overigens niet verhoogd en ging allemaal goed :)

Deze was heel erg gaaf. Komt wellicht niet zo over op de films, maar deze had hele harde en scherpe crackling (die van mij in ieder geval, en die was goed droog). De laatste cake was erg in smaak hier. Wind was wel een klein beetje de spelbreker, maar desondanks een topper.

Echt een mooie bak met lekkere aggressieve crackling. Wat mij wel stoorde was de pauzes tussen de cakes. In dat opzicht de slechtste compound box die ik heb geschoten vanavond

Ik heb bij het doorlonten van mijn Spectacle 100, de lange stukken snellont afgeknipt en die tussen de cakes van de Jackhammer geplaatst. Zo gingen de overgangen van cake naar cake helemaal vloeiend!!
Dit was wel de topper vd avond!!!

Gekozen als vervanger voor een niet geleverde box en absoluut geen spijt van: heerlijke bak.
De vertraging tussen de cakes was wel een beetje jammer. Als de cakes vloeiend doorlopen heb je echt totale chaos.

Al had ik het publiek nu ook wel op de banken ��

Ik had extra snellont tussen de cakes gemonteerd en had daardoor gelukkig geen last van pauzes. Grof geweld deze box en hij was indrukwekkender dan de Transbomber die er vlak voor werd afgestoken.

Back
Bovenaan