Jackhammer

Wat is het hier dood zeg?! Zijn er nog mensen die stellig de Jackhammer kan aanbevelen?
Meerdere mensen die deze box hebben gehad? Met film ook misschien..

Zeker aan te bevelen! Kijk even op het instagram account PyrosDH daar staat een filmpje van de jackhammer!

Zeker aan te bevelen! Kijk even op het instagram account PyrosDH daar staat een filmpje van de jackhammer!

Bedankt voor het filmpje, had even nodig om te kijken waar ie nou stond , wel hinderlijke pauzes ook bij dit filmpje weer. Maargoed hij is soieso al besteld! Dan maar kijken of ik daar wat aan kan doen..Als ie netjes doorloopt is het gewoon een hele vette bak.

Bedankt voor het filmpje, had even nodig om te kijken waar ie nou stond , wel hinderlijke pauzes ook bij dit filmpje weer. Maargoed hij is soieso al besteld! Dan maar kijken of ik daar wat aan kan doen..Als ie netjes doorloopt is het gewoon een hele vette bak.

komt omdat de box van zichzelf al doorgelont is. Ik heb alle boxen welke ik zelf moest doorlonten eerst gedaan en uiteindelijk waren er 2 boxen welke ik niet opnieuw wilde lonten en dat was toevallig de jackhammer en de wtf box. Hierdoor heb je de vertragingen.

Hier ziet ie er echt dik uit! Lijk me een stuk gevulder dan de Transbomber en dan met meerdere shapes. Ik zou alleen zelf ff de vertragingen fiksen, dat maakt 'm toch wat beter. Maar voor de freakprijzen waar je deze voor ziet dus echt een aanrader!

Hierbij een vergelijking met de Transbomber!

Beide x2 geschoten, eerst zie je de Transbomber daarna de Jackhammer.

Oordeel zelf!

Hierbij een vergelijking met de Transbomber!

Beide x2 geschoten, eerst zie je de Transbomber daarna de Jackhammer.

Oordeel zelf!

Vind niet dat je er veel over kan zeggen met betrekking tot dit filmpje?

Welke maakte meer indruk op jou? volgens mij ontloopt het elkaar niet veel en zijn het beide lekkere rambakken.

Eerlijk te zijn, zal je met Transbomber het publiek echt gek maken. Maar vind de jackhammer sierlijker.

Kan eigenlijk niet kiezen...

Eerlijk te zijn, zal je met Transbomber het publiek echt gek maken. Maar vind de jackhammer sierlijker.

Kan eigenlijk niet kiezen...

Spijker op zn kop!

De transbomber is sneller en heftiger... 2x verwerken in je finale van de avond en het publiek gaat uit zn dak...

De jackhammer heeft ook wat! Als je portomonee het toelaat gewoon allebei nemen!

Heel fijn deze vergelijking zo zeg, bedankt!
Het maakt elkaar niet veel zo te zien, maar het brede schieten van de Jackhammer is wel erg dik erbij.

Wat mij betreft is het een keuze op basis van je budget, maar zelf zou ik op dit moment naar deze Jackhammer neigen, omdat ik al zoveel Transbomber gezien heb inmiddels.

Ik heb ze ook allebij geschoten, de vertraging tussen de cakes bij jackhammer was irritant lang helaas. Voor mij geen jackhammer meer. De transbomber daarintegen dikke bak hoor.

Deze geweldige box besteld voor aankomend jaar maar irriteer mij toch aan al die pauzes op de filmpjes.
Is dat zelf nog iets te verhelpen zodat de vertraging/pauze wat minder is?

Echt een gruwelijke cakebox. Die crackling tails maken zo'n bijzonder knerpend geluid dat heb ik nog in geen enkele andere crackling cake gezien/gehoord. De kleurtjes erdoor maken het helemaal af. Jammer van de pauzes maar verder een regelrechte topper!

Wat gek dat er dit seizoen zo weinig over deze box gesproken wordt! Komt dat misschien omdat ie nog maar weinig in de freakacties wordt aangeboden? Het ene jaar raakt men niet uitgepraat over deze compound, en het volgende jaar lijkt men hem vergeten.

Stefan en ik hadden deze in de straat staan. Echt een hele vette bak!! De crackling gaat door merg en been. De pauzes tussen de afzonderlijke cakes vind ik wel dodelijk. Dat haalt het tempo er volledig uit. Maar desondanks was dit een hele dikke bak!

Back
Bovenaan