Jackhammer

Echt een top ding. Ik was even bang dat er vertraging tussen de cakes zou zitten. Maar dit was geen probleem. Aanrader deze box.

Deze was weer fantastisch!! Filmpje zal ik nog uploaden. Maar echt mooie chaos.

Heb wel de waaier wat verhoogd met een plankje zodat ie niet tegen de andere cakes aan zou komen. Ook heb ik snellont toegevoegd om de vertragingen tegen te gaan.

Deze was echt veel beter dan ik had verwacht. Echt een ramblokje met grote boeketten, dikke burst en een mooi opbouwend tempo. Echt een niveau mooier en beter dan de Transbomber waar hij op gebaseerd is. Mede door de waaier was hij indrukwekkender maar ook de kleuren die er nog aan toegevoegd zijn en de grotere boeketten. Ik vond 'm niks onder doen voor de premium cakeboxen van Salon Roger en dat zegt al veel.

Deze was echt veel beter dan ik had verwacht. Echt een ramblokje met grote boeketten, dikke burst en een mooi opbouwend tempo. Echt een niveau mooier en beter dan de Transbomber waar hij op gebaseerd is. Mede door de waaier was hij indrukwekkender maar ook de kleuren die er nog aan toegevoegd zijn en de grotere boeketten. Ik vond 'm niks onder doen voor de premium cakeboxen van Salon Roger en dat zegt al veel.

Vind t maar een rommelig geheel. Het geweldige filmen helpt ook niet bij het totaal plaatje

Erg lekker deze, zorgde voor applaus in de straat en er kwamen verschillende mensen vragen welke dit was. Was zelf ook erg onder de indruk vanaf de 2e cake (tempoversnelling). Had bij de eerste cake niet direct het idee dat het 30mm was (maar zeker niet slecht). Topper! :thumbsup:

vanaf 4:20

Blijft een absolute beuker; geweldige box met mooi tempo en dikke boeketten. Eigenlijk wel een must-have om eens in de collectie te hebben gehad

Finalecake stond mij wel iets heftiger bij. Maar kan ergens ook wel begrijpen dat deze iets rustiger is gemaakt.

Ziet er idd dik uit ondanks de wind. Hou wel van dat gestamp :D
Met een leuke prijs gaat die mee!

Verbaasd me dat deze nog hier en daar wordt verkocht. Dacht dat deze er al veel langer uitverkocht was.
Heb deze nog nooit gehad, wel altijd gewild. Ik zie nu bovenstaand filmpje en denk, Ja het is een beuker en heeft een lekkere tempo, alleen vind ik de effecten zelf niet zo strak, dat is een minpuntje, maar het zou ook zomaar aan de wind kunnen liggen. Hoe dan ook, het is een goede bak en mocht ik deze toch eens zomaar tegenkomen voor een schappelijke prijs, neem ik 'm.

Back
Bovenaan