Jackhammer

Niet alleen van de pauzes maar ook degene die het op film heeft gezet. Het is uiteraard wel een heerlijk lekkere chaos hoor daar niet van. Maar heb prikkende ogen van het kijken naar dit filmpje.

Veel wisselende reacties hier, heb deze bak tussen 2 huizenblokken geschoten vorig jaar maar moet zeggen dat dit echt een topper was. Ben sowieso fan van crackling en daar heb je bij de jackhammer geen tekort aan. Dit jaar wederom aangeschaft.

Ghehe bedankt voor je reactie van dit jaar Ajax ;). Ben benieuwd waar je volgend jaar mee komt! Geweldig gemiddelde, een bericht per jaar! En dat bedoel ik uiteraard met een positieve knipoog. ;)

Compleet anders dan alle demo filmpjes had er zelf twee maar wat een tegenvaller zeg op demo leek wel een compleet andere box...

Hoor weinig mensen meer over deze box, dit jaar gelukkig weer 2 in het assortiment.

Vond dit vorig jaar 1 van de mooiste bakken, vooral tussen de huizen in.

Vorig jaar toch gekozen voor de transbomber dit jaar voor de Jack Hammer ieder zijn mening natuurlijk maar de Jack Hammer heeft wel iets meer vind ik een hele mooie box

Nu moet ik wel zeggen dat ik vorig jaar niets anders dan problemen heb gehad met Rubro en Mania en de transbomber was gewoon vochtig maar niettemin Wolff heeft me wel verrast dit jaar met de Blue night / de Jack Hammer / Ghostbuster / Artillery

Wat is het hier dood zeg?! Zijn er nog mensen die stellig de Jackhammer kan aanbevelen?
Meerdere mensen die deze box hebben gehad? Met film ook misschien..

Tja, dat is wel jammer van een forum als dit, iedereen roeptoeterd elkaar maar na. Evo overheerst, overigens geheel terecht, de berichten, word dan ook het meest gekocht door de mensen hier en dan krijg je dit. Jammer is dan wel dat de Wolff compounds compleet ondersneeuwen en dat verdienen ze niet, want het is vrijwel allemaal topspul.

Wat is het hier dood zeg?! Zijn er nog mensen die stellig de Jackhammer kan aanbevelen?
Meerdere mensen die deze box hebben gehad? Met film ook misschien..

Ik kan hem je alleen maar afraden, heb hem in 2017 geschoten. Op zich genoeg spektakel wat er uit deze box komt alleen was de vertraging tussen de cakes bij alle compounds van Wolff die ik had dusdanig lang dat het hele wow effect uit deze box werd gehaald. Ben wel benieuwd naar de straat filmpjes van de nieuwe compounds om te kijken of Wolff dit probleem heeft verholpen

Ik kan hem je alleen maar afraden, heb hem in 2017 geschoten. Op zich genoeg spektakel wat er uit deze box komt alleen was de vertraging tussen de cakes bij alle compounds van Wolff die ik had dusdanig lang dat het hele wow effect uit deze box werd gehaald. Ben wel benieuwd naar de straat filmpjes van de nieuwe compounds om te kijken of Wolff dit probleem heeft verholpen

Ben wel benieuwd naar de compounds die die vertraging niet hadden. Bij Evo, Vulcan, Totaal heb je die nog steeds. Moet wel zeggen dat ze bij Rubro en Mania sterk verbeterd zijn.

Afgelopen jaar de 2017 versie geschoten, dus hij heeft een jaartje kunnen drogen. Liep lekker door en had zeker de wow-factor. Vanwege het tempo en de chaos maakte deze box de meeste indruk op het publiek. Zelf is de Jackhammer me samen met de Winternight het meeste bijgebleven. Aanrader dus!

In 2017 geschoten maar toen na de samples op de demo's en de hoge verwachtingen niet echt onder de indruk. Dit jaar weer geschoten door een stookmaatje en toch wel erg genoten.

Ik zal deze ondanks de goede ervaring van dit jaar niet zelf meer kopen.

Back
Bovenaan