tristen
VWC lid
Waar is deze ergens in Limburg te koop en met een mooi prijsje te scoren?
Bij TP-Vuurwerkshop in Kelpen Oler zowiezo! Weet niet hoe het er volgend jaar meezit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar is deze ergens in Limburg te koop en met een mooi prijsje te scoren?
hehe dat wordt dan weer lekker discuseren of de 2013 of de 2014 versie wordt geschoten op de demo's eind dit jaar![]()
En anders pik je hem toch gewoon op uit een winkel in Duitsland.
Daar heeft men de CE regelgeving zoals die op papier staat zonder miezerige aanpassingen zoals in dit vervelend bestuurde landje waar tegenwoordig alles voor je bepaald wordt.
Daar ben ik deze helaas nog niet tegengekomen. Wel de Loud & Clear (Salute Cake 2), maar deze had dit jaar een "productie" fout zowel in NL als in DE. Dit is een blinker cake geworden. Hopen dat hij dit jaar wel als salute cake geproduceerd wordt en niet als siercake. Dit jaar was de Flashbang Batterie van Nico de hardste van Duitsland in categorie 2.
Ik weet dat ik het niet moet vragen omdat iedereen het anders ervaart, maar nadat ik zo'n 6 van deze dingen de lucht in heb geschoten ben ik er wel erg benieuwd naar. Ik steek zelf geen vuurwerk af van onze zuiderburen maar waar zouden deze knallen mee zijn te vergelijken? De knallen waren echt geweldig!