In Shock (Salute cake 1)

Serieus? Maar kijk eens hoe lang Evuco al niet meer bestaat en daar duikt ook nog regelmatig restvoorraad van op, al zal die er van deze cake misschien niet zijn...

Voorraad zal er vast nog wel zijn, maar heel beperkt denk ik. De Salute Cake 1/In Shock is gewoon een omlabeling uit de Shogun lijn van Vulcan. Misschien dat een andere importeur deze gaat importeren met (weer) een ander label?

Dat komt voor mij wel raar aan, aangezien ze nog bepaalde plannen hadden voor dit jaar. Los hiervan, de kans dat deze cake er dit jaar is is ook niet echt groot wat jammer is aangezien er geen cake gelijk presteert met deze. Maar voor deze cake vermaakte ik me ook prima dus dat zal dan aankomende jaarwisseling weer zo zijn!

Top Bassie, met name het geluid is erg goed.Dus zat ik eigenlijk al aan een iets duurdere camera te denken.Ik heb zelf de Everio GZ-HM845BE maar het geluid daarvan is maar matig.:wink:

Ontopic maar weer.:wink:

Einde van het salute cake 1 topic na het faillisement van Schuurmans... De hardste knalcake van Nederland is naar mijn mening nu de Titanium Thunder van Evolution.

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Niet te snel conclusies trekken :wink:
De Salute Cake 1 was immers al een rechtstreekse omlabeling van Vulcan.
Vulcan zelf is niet failliet. Ook wordt er nog gekeken naar een doorstart van Schuurman.

Wellicht gaat Vulcan zelf de Nederlandse markt betreden?
Misschien gaan we Vulcan producten zien als een lijn bij een andere importeur?

Mocht het allemaal niet zo zijn, dan is er in ieder geval nog een restvoorraad aanwezig :D

Nou laten we maar hopen van niet. Ik heb nog 2 SC-1 van 2013 liggen. Daar moet ik dan wel heel zuinig mee zijn. Ik ga vooralsnog van het positieve uit.

Wordt ook 'ns tijd dat andere importeurs met zo'n geinig ding op de markt komen maar ik denk dat ze hun vingers er niet aan durven branden; veel te riskant met die triggerhappy overheidsinstanties hier.

ondanks dat ik zelf ook heel wat SC1 heb opgestookt
zo bijzonder is hij nou ook weer niet.
hij dreund lekker hard dat is het enige bijzondere
het tempo zuigt zwaar, zelfs met 6 tegelijk zuigt het tempo nog !

er zijn inmiddels cakes uit die veel boeiender zijn, en niet veel onderdoen.

Maak jullie niet druk,gewoon een manier om mensen eruit te werken, is een trend aan het worden.
Voor dat het nov is is alles weer geregeld.

voor de mensen die het niet hebben gelezen, Vulcan fireworks heeft tijdens het vuurwerkcrew verslag duidelijk gemaakt dat de inshock niet meer in het assortiment zit voor dit jaar.

dit zijden ze:
Wij ontvangen later nog een overzicht van wat er dit jaar wel en niet meer verkrijgbaar is, maar waar wij uiteraard erg benieuwd naar waren is de In Shock, deze zal helaas niet meer in het assortiment zitten het komende jaar.

dus de mensen die voor de zekerheid nog paar potten/karton hebben ingeslagen hebben geluk:D
maar wel onstzettend jammer dat deze goede knalcake, zeker de beste van Nederland, uit het assortiment gaat

Valt de 36sh versie er ook onder, of gaat dit alleen over de 25sh ?
veder denk ik wel dat er genoeg winkels zijn die nog een restpartij van afgelopen jaar hebben liggen.

Back
Bovenaan