In Shock (Salute cake 1)

Toch blijft het dan in mijn ogen erg simpel om even snel een fototje te schieten van de nieuwe batch, cake of verpakking of iets.. dan is deze discussie gelijk beëindigd.

Misschien liggen ze nog in een zeecontainer op een schip,en worden pas volgende week uitgeleverd aan de winkeliers voor de verkoop. Niemand die het weet of duidelijke info.wilt delen met ons.

Heb zelf een doos gekocht en zie wel wat ik in huis heb gehaald.

Misschien liggen ze nog in een zeecontainer op een schip,en worden pas volgende week uitgeleverd aan de winkeliers voor de verkoop. Niemand die het weet of duidelijke info.wilt delen met ons.

De winkeliers weten toch wat ze in huis halen??

Op de een of andere manier hoop ik ergens dat niemand deze kan testen voor oud&nieuw en 100% uitsluitsel kan geven of de 2013 versie nou geweldig is:p. (Doel dan op een foto). Vind het ergens heerlijk dat het zo 'vaag' is, kijk er werkelijk naar uit om dit ding af te steken en als hij dan minder presteert kan het me werkelijk niets schelen, geniet nu al het meeste van dit product in vergelijking met de andere producten die ik heb, lijkt het meest besproken product van dit jaar te zijn:D. Dus iedereen bedankt voor al de verwarring en de vraagtekens die gezet worden bij 'officiele' berichten:) (geen sarcasme, vind het echt geweldig).

Lijkt me sterk, wolff heeft een groot magazijn / bunker waar al veel voorraad ligt. Wat heb je anders aan bunkers.

Wat een berichten weer zeg. Wordt met de dag spannender en leuker om dit Salute 1 topic te volgen.
Ik wacht rustig af.:kerst::kerst:

Jezus wie denkt er eigenlijk dat die dingen nu nog op zee dobberen? Wie heeft dit nu weer de wereld in gebracht? Ik geloof best dat ze vertraging hadden, maar als ze zoveel onzekerheid over deze blokjes zou zijn, dan zie ik niet in waarom sommige winkels zo hard met die dingen stunten. Er zou dus wel degelijk zekerheid moeten zijn over deze blokjes. Want als je gaat stunten met prijzen, dan weet je dat er veel afname zal zijn. Denk je nu echt dat die winkeliers zich de ellende op de hals willen halen door dat ze straks niet kunnen leveren en veel klachten krijgen? Ik denk het niet.

Die dingen zijn er al lang lijkt mij.

En toch weet je het niet zeker, en dat maakt dit topic zo leuk, spannend,en brengt de lezers aan het twijfelen. Niet doen hoor. Gewoon rustig afwachten.:yes:

Jezus wie denkt er eigenlijk dat die dingen nu nog op zee dobberen? Wie heeft dit nu weer de wereld in gebracht? Ik geloof best dat ze vertraging hadden, maar als ze zoveel onzekerheid over deze blokjes zou zijn, dan zie ik niet in waarom sommige winkels zo hard met die dingen stunten. Er zou dus wel degelijk zekerheid moeten zijn over deze blokjes. Want als je gaat stunten met prijzen, dan weet je dat er veel afname zal zijn. Denk je nu echt dat die winkeliers zich de ellende op de hals willen halen door dat ze straks niet kunnen leveren en veel klachten krijgen? Ik denk het niet.

Die dingen zijn er al lang lijkt mij.

Het zou best kunnen dat ze nog op zee zitten. Er zijn nog een boel producten die nog niet binnen zijn bij de importeurs.

Wat nitraat zegt klopt ik vroeg een winkel waarom een product niet in de webshop stond en wel in de folder en het ging om schuurmans.

Die vertelde mij dat ze niet zeker zijn of het optijd aankomt, want het zit nog op de boot.

Ik heb mijn eigen onzekerheid weggehaald en heb gewoon een karton 2012 bij Macet besteld! Ik lees het wel de 31e of 2013 de topper is en ik de financiele flopper heb, of dat ik de handjes mag vouwen dat ik voor wat meer geld de toppers heb! Het leven zit vol risico's... :wink:

Vraag me af waarom bestaande producten nog op de boot zouden zitten en al de andere en zelfs nieuwe producten al in de havens zijn ;-)

Ik heb hem laatst op de demo van Valk gehoord. Ik ga hem toch erbij bestellen ookal zit ik over mijn budget. Mijn vader houd niet van knallen en hij hoopte zelfs dat we hem zouden hebben. Springt duidelijk over het andere vuurwerk wat in de finale van Valk was te horen. Nu maar hopen dat 2012 en 2013 even goed zijn. Dat word denk ik gewoon afwachten aangezien niemand er zekerheid over heeft en het meeste is maar speculaties..

kijk er werkelijk naar uit om dit ding af te steken en als hij dan minder presteert kan het me werkelijk niets schelen
Mij kan dat wel schelen. Als consument betaal je flink geld voor zo'n cake (of zelfs een karton) en dan wil ik ook de kwaliteit geleverd krijgen die vooraf "beloofd" is (beloofd als in: gemeld dat ie niet aangepast is en dat de 2013 versie op demo's geschoten is). Een klein verschil kan ik wel hebben hoor, zo erg is het niet, maar zie bijvoorbeeld de Sky Screamers, dat is toch een complete deceptie?!

Jezus wie denkt er eigenlijk dat die dingen nu nog op zee dobberen? Wie heeft dit nu weer de wereld in gebracht?
Geen idee, iedereen praat elkaar hier na zo lijkt het, maar (bijna) nergens harde feiten.
De één weet zeker dat ze er nog niet zijn, en de ander zegt weer dat de 2013 versie op demo's geschoten is.

Toch blijft het dan in mijn ogen erg simpel om even snel een fototje te schieten van de nieuwe batch, cake of verpakking of iets.. dan is deze discussie gelijk beëindigd.
Precies! Zo simpel, maar nergens "hard bewijs" geleverd... dat roept al die vraagtekens juist op.
Niettemin, ik heb besteld en ik laat me verrassen :)
Als het vergelijkbare kwaliteit is ben ik uiteraard happy. Als het een totale flop wordt, dan hebben de importeur en winkeliers wat uit te leggen.

Als rene zegt dat dit 2013 versie is moet wel kloppen want filmpje op valk klappen de boeketten evenhard vorige jaar was dat niet ingeval.

Back
Bovenaan