Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien liggen ze nog in een zeecontainer op een schip,en worden pas volgende week uitgeleverd aan de winkeliers voor de verkoop. Niemand die het weet of duidelijke info.wilt delen met ons.
Heb zelf een doos gekocht en zie wel wat ik in huis heb gehaald.
De winkeliers weten toch wat ze in huis halen??
Misschien liggen ze nog in een zeecontainer op een schip,en worden pas volgende week uitgeleverd aan de winkeliers voor de verkoop. Niemand die het weet of duidelijke info.wilt delen met ons.
Heb zelf een doos gekocht en zie wel wat ik in huis heb gehaald.
Lijkt me sterk, wolff heeft een groot magazijn / bunker waar al veel voorraad ligt. Wat heb je anders aan bunkers.
Dat Wolff een grote opslag heeft, heeft schuurmans niet veel aan![]()
![]()
edit want niet zeker van m'n eigen beweringDat Wolff een grote opslag heeft, heeft schuurmans niet veel aan![]()
![]()
Jezus wie denkt er eigenlijk dat die dingen nu nog op zee dobberen? Wie heeft dit nu weer de wereld in gebracht? Ik geloof best dat ze vertraging hadden, maar als ze zoveel onzekerheid over deze blokjes zou zijn, dan zie ik niet in waarom sommige winkels zo hard met die dingen stunten. Er zou dus wel degelijk zekerheid moeten zijn over deze blokjes. Want als je gaat stunten met prijzen, dan weet je dat er veel afname zal zijn. Denk je nu echt dat die winkeliers zich de ellende op de hals willen halen door dat ze straks niet kunnen leveren en veel klachten krijgen? Ik denk het niet.
Die dingen zijn er al lang lijkt mij.
Mij kan dat wel schelen. Als consument betaal je flink geld voor zo'n cake (of zelfs een karton) en dan wil ik ook de kwaliteit geleverd krijgen die vooraf "beloofd" is (beloofd als in: gemeld dat ie niet aangepast is en dat de 2013 versie op demo's geschoten is). Een klein verschil kan ik wel hebben hoor, zo erg is het niet, maar zie bijvoorbeeld de Sky Screamers, dat is toch een complete deceptie?!kijk er werkelijk naar uit om dit ding af te steken en als hij dan minder presteert kan het me werkelijk niets schelen
Geen idee, iedereen praat elkaar hier na zo lijkt het, maar (bijna) nergens harde feiten.Jezus wie denkt er eigenlijk dat die dingen nu nog op zee dobberen? Wie heeft dit nu weer de wereld in gebracht?
Precies! Zo simpel, maar nergens "hard bewijs" geleverd... dat roept al die vraagtekens juist op.Toch blijft het dan in mijn ogen erg simpel om even snel een fototje te schieten van de nieuwe batch, cake of verpakking of iets.. dan is deze discussie gelijk beëindigd.