In Shock (Salute cake 1)

Deze komt er 2x bij! Ik vond er wel verschil tussen de 2 keren zitten, jij ook?

Ik vond hem beide keren gewoon goed! en in de finale kwam hij ook nog lekker tussendoor klapperen. je kunt hem er gewoon direct uit pikken. Die doffe dreun wat geen enkel knalblok heeft! met één woord: Geweldig! deze gaat zeker in het assortiment van dit jaar!

Ik vond hem beide keren gewoon goed! en in de finale kwam hij ook nog lekker tussendoor klapperen. je kunt hem er gewoon direct uit pikken. Die doffe dreun wat geen enkel knalblok heeft! met één woord: Geweldig! deze gaat zeker in het assortiment van dit jaar!

precies mijn idee, vond er ook niet echt verschil tussen zitten hoor.

hier toch nog een filmpje van de salute cake 1 tijdens de demo van valk. met dank aan Kaliberw voor het filmen. aangezien mensen er toch wel op zaten te wachten plaats ik hem toch maar even. helaas schreeuwen er wel een paar irritante kinderen door heen..

Nu nog iemand in Noord-Holland? :p haha

In Noord-Holland zit www.vuurwerk-nh.nl deze winkel verkoopt ze voor €19,50.

Adres van waar de winkel is gevestigd: De Dollard 26b Watergang / A'dam noord.

Goede prijs dacht ik zo! Wat ik ook leuk vind van deze winkel is dat ze een showroom hebben die op sommige dagen geopend is zodat je het één en ander kan bekijken aan producten!

Succes!

In Noord-Holland zit www.vuurwerk-nh.nl deze winkel verkoopt ze voor €19,50.

Adres van waar de winkel is gevestigd: De Dollard 26b Watergang / A'dam noord.

Goede prijs dacht ik zo! Wat ik ook leuk vind van deze winkel is dat ze een showroom hebben die op sommige dagen geopend is zodat je het één en ander kan bekijken aan producten!

Succes!

zij bieden de loud and clear aan voor €19,50 en niet de salute cake 1.
Maar is sowieso een leuke prijs voor de loud and clear.

Zo, 29 pagina's vol positieve reacties :) Is deze cake zo bijzonder om voor 6 stuks voor E120,00 2 uur in de auto te zitten? Ik heb al een karton Dutch Thunder van Hardix, is deze echt zo verschrikkelijk veel harder?

Ik heb mogen vernemen dat de shock 1 2013 echt tegenvalt ten opzichte van de 2012.

Dit heb ik vernomen van de jonge die hem zou testen maar gebannen is. Dus geen video aangezien ik niet de persoon ben maar wel het woord dat hij niet ik de buurt komt van 12!

Voor degene die dit niet geloven doe het dan maar niet, maar dat er geen duidelijkheden kwamen over wat er geschoten is vertrouwde ik het niet meer en dus geloof ik het persoonlijk meteen dat er wat achtergehouden word omdat salute 1 wel degelijk veranderd is.

Maar zoals ik al zei kijk niet raar op als de 13 versie tegenvalt ten opzichte van de demo

wat een sensatie verhaal.. volgens mij is productiejaar 2013 nog niet eens binnen. Ik ga er van uit dat hij goed is, tot hij slecht word bewezen.

Zo, 29 pagina's vol positieve reacties :) Is deze cake zo bijzonder om voor 6 stuks voor E120,00 2 uur in de auto te zitten? Ik heb al een karton Dutch Thunder van Hardix, is deze echt zo verschrikkelijk veel harder?
Hij was vorig jaar zeker beduidend harder dan die van Hardix, echt beuken ipv knallen, hamerslagen. Twee uur in de auto zitten zou ik er dan weer niet voor over hebben maar als jij de hardste knalbak wilt hebben, is het zeker wel de moeite waard. Nou nog hopen dat hij dit jaar net zo beukt :D

Hoho we praten nu over de 2012 versie mensen, niemand heeft nog kunnen bevestigen dat de 2013 versie netzo als de 2012 is, zelfs dealers houden zich momenteel afzijdig omdat men hier niet de vingers aan wil branden. Ik heb ook een karton gekocht, afwachten wat het is, dat weten 31-12 om 10.00 uur en hopelijk weten de buren het dan ook:bye:

Net wat pm kontakt gehad met kwintos, en het blijkt dus dat de persoon die zou filmen naar mij weer een heel ander verhaal stuurd dan naar kwintos.

Kortom wat we van hem moeten geloven blijft een vraagteken.

Ik zelf persoonlijk vind het wel verdacht dat er geen info is gekomen welke er geschoten is aangezien er veel vraag naar is.

Mijn vorige bericht hier kan duswel verwijdert worden aangezien de persoon van de film meerdere verhalen verteld en ik misschien mensen aan het twijfelen maak wat niet nodig is.

Mijn excuses!

Het word toch wachten tot de 31e

Net wat pm kontakt gehad met kwintos, en het blijkt dus dat de persoon die zou filmen naar mij weer een heel ander verhaal stuurd dan naar kwintos.

Kortom wat we van hem moeten geloven blijft een vraagteken.

Ik zelf persoonlijk vind het wel verdacht dat er geen info is gekomen welke er geschoten is aangezien er veel vraag naar is.

Mijn vorige bericht hier kan duswel verwijdert worden aangezien de persoon van de film meerdere verhalen verteld en ik misschien mensen aan het twijfelen maak wat niet nodig is.

Mijn excuses!

Het word toch wachten tot de 31e

Ik snap dat ook niet, waarom vaag doen? De consument mag toch op zijn minst weten welke versie er geschoten is en welke verkocht wordt?

Mij is verteld door Rene dat dit de 2013 was die is geschoten iig.
Of het waar is of niet dat mogen jullie zelf bepalen, ik geloof het iig wel.

Meer woorden wil ik er iig niet aan vuil maken.

Back
Bovenaan