In Shock (Salute cake 1)

De thunderstruck is idd een erg goede knalbak, en heb ik al besteld. Secret salute is gewoon een cake die ondanks de slechte crackling behoorlijk knalt. Ik denk persoonlijk dat de SS de thunderstruck er gewoon uitknalt. En die crackling mines maken het af.. En ja, de 2011 was vele malen beter.

Hardix knalt harder en veel betere prijs dan ss. Silver salute hoor je ook niemand meer over terwijl dat elk jaar een uitstekend presterende cake. Was ook duidelijk harder dan ss bij demo van mantel

Ik denk persoonlijk dat de SS de thunderstruck er gewoon uitknalt. En die crackling mines maken het af.. En ja, de 2011 was vele malen beter.

De 2012 versie vond ik maar matig kwa knallen.Waren veel cakes die hem er uit knalde,dus de thunderstruck zal daar ook geen moeite mee hebben.

Hoe komt het dan, dat alle cackes nu wel een konstante knal hebben vergeleken met vorig jaar..??
Vocht....??

We kunnen dit soort dingen beter buiten dit topic houden. Dat niemand van de demo's reageert lijkt me sowieso zeer helder!

De opgekochte kartonnen waren bedoelt voor de verkoop, het is niet zo moeilijk om een exemplaar buiten die kartonnen om af te geven aan de winkels die een demo gaan schieten.

Heb geduld en je word beloond met oud en nieuw.

Diegene die het zou testen, zijn berichten zijn uit het topic verdwenen.
Ik gok dat diegene van de site is gegooid? We zullen dus niks te zien krijgen.

Ginoooo! Waar ben je nou? :cry: Misschien is die wel helemaal 'In Shock' van deze cake? Jammer... Helemaal lekker gemaakt en dan toch geen filmpje. Dan maar weer wachten.

Weet iemand toevallig nog een adresje waar deze goedkoop te bemachtigen zijn? Omgeving Overijssel het liefst :D

Back
Bovenaan