In Shock (Salute cake 1)

Ik koop er denk ik ook 1 , zo veel goede verhalen over gehoord.

1?
Toen ik hoorde hoe hard de knallen waren, heb ik gelijk een karton gehaald bij Harten 4.
En dit jaar weer 4 stuks besteld bij Harten 4.

Niks mis mee, klapt als een malle en ik moest nadat ik deze cake had afgestoken, me hoofd in de bankschroef zetten.
Want mijn mond ging van verbazing niet meer dicht.

1?
Toen ik hoorde hoe hard de knallen waren, heb ik gelijk een karton gehaald bij Harten 4.
En dit jaar weer 4 stuks besteld bij Harten 4.

Niks mis mee, klapt als een malle en ik moest nadat ik deze cake had afgestoken, me hoofd in de bankschroef zetten.
Want mijn mond ging van verbazing niet meer dicht.

Gaat de nieuwe versie net zo hard dan? of heb je overjarige kartonnen?

Vind het juist mooi dat de prijs gezakt is en dat geef ik ook aan in mijn bericht.
Het is niet om te zeuren maar het viel me gewoon op en zoals richardus het beschrijft klinkt het ook wel logisch inderdaad.:wink:

Ik deel je mening en die is ook terecht imho. Iedereen weet dat deze cake afgelopen jaar echt buitengewoon hard knalde, geen cake in nl of België die ook maar een beetje in de buurt kwam.

De kans dat hij dit jaar weer zo presteert (wat ik natuurlijk hoop) is volgens mij redelijk klein en dan zou een prijsverlaging vanzelfsprekend zijn. Ik kan me ook wel voorstellen dat 40 sowieso een veel te hoge verkoopprijs is voor de doorsnee consument.

En waarom zijn er dit jaar dan niet meer importeurs die een dergelijke knalcake hebben? Zou je wel verwachten met zoen topper.

Ik wacht in ieder geval nog even de demo's af waar ze 2013 productie schieten en dan bestel ik ze zeker weer.

Met de rol van gbv was het ook na 1 jaar alweer afgelopen helaas.

Ik deel je mening en die is ook terecht imho. Iedereen weet dat deze cake afgelopen jaar echt buitengewoon hard knalde, geen cake in nl of België die ook maar een beetje in de buurt kwam.

De kans dat hij dit jaar weer zo presteert (wat ik natuurlijk hoop) is volgens mij redelijk klein en dan zou een prijsverlaging vanzelfsprekend zijn. Ik kan me ook wel voorstellen dat 40 sowieso een veel te hoge verkoopprijs is voor de doorsnee consument.

En waarom zijn er dit jaar dan niet meer importeurs die een dergelijke knalcake hebben? Zou je wel verwachten met zoen topper.

Ik wacht in ieder geval nog even de demo's af waar ze 2013 productie schieten en dan bestel ik ze zeker weer.

Met de rol van gbv was het ook na 1 jaar alweer afgelopen helaas.

Geef mij nou eens een reden waarom ze dit jaar minder zouden zijn dan vorig jaar.zou toch niet slim zijn van Schuurmans er zit een goed keurig op dus waarom minder maken als dat ze waren.?????

De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten. De Salute Cake 2 mag wel weer. Degene die nu worden aangeboden zijn oude voorraden van vorig jaar en daar zet ik zelfs mijn twijfels bij of dat die wel verkocht mogen worden.

De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten. De Salute Cake 2 mag wel weer. Degene die nu worden aangeboden zijn oude voorraden van vorig jaar en daar zet ik zelfs mijn twijfels bij of dat die wel verkocht mogen worden.

Ik begrijp wel dat je zoiets zegt.. Maar dit product heeft toch gewoon een CE-keurings/ registratienummer. Dit betekent dus automatisch ook dat de inhoud niet mag afwijken van wat er in het rapport over dit product staat. Dus waarom zou Schuurmans dan hun product gaan aanpassen?

Ik vind het ook opvallend dat de adviesprijs gedaald is maar dat hoeft niet automatisch wat te zeggen over de kwaliteit van het product..

Maar snap niet waarom dit product volgens jou niet zoals vorig jaar verkocht gaat worden, terwijl het gewoon een registratienummer heeft.

Ja precies. Plus dat je zegt "De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten" wat mij in de oren klinkt als speculatie en niet als een voldongen feit. Immers, Schuurmans zegt hier niets over, op de Vulcan website staat hij nog als voorheen, CE-keuring is geweest en uiteraard dan nog het feit dat het vorig jaar blijkbaar ook 'gewoon' in de verkoop mocht.

Ook ik snap wel dat je dat zegt, klinkt bijna logisch, maar het is jouw mening en geen feit dus ik snap niet dat je het zo stellig brengt. Tenzij je meer weet en dat nog niet gedeeld hebt hier. Nogmaals, ook ik heb twijfels en hoop dat de cake blijft zoals ie was, maar voorlopig is er nog geen fabrikant of importeur die definitief uitsluitsel gegeven heeft, enkel (vele) meningen hier op het forum.

Laten we ophouden met speculeren over hoe de 2013 versie zal zijn. Dit zullen we of op een demo of pas na 31 december kunnen zeggen :wink:

Over een demo gesproken, is er bekend wanneer er in december demo's worden geschoten met Schuurmans vuurwerk?

wat mij in de oren klinkt als speculatie en niet als een voldongen feit. Immers, Schuurmans zegt hier niets over, op de Vulcan website staat hij nog als voorheen, CE-keuring is geweest en uiteraard dan nog het feit dat het vorig jaar blijkbaar ook 'gewoon' in de verkoop mocht

Hij is door de NL keuring heengeglipt zoals dat wel eens gebeurt met producten. Daarom zat er vorig jaar een slotje op de salute cake 1 bij de "buren". Kijk de specs maar na van deze pot. Lees het RACT er maar op na. Zou wel mooi zijn als NL de CE producten 1 op 1 overneemt.

Meer wil ik er dan ook niet over kwijt. Trouwens er staat wel meer spul op de site van Vulcan wat CE gekeurd is en niet voldoet aan de RACT.

Meer wil ik er dan niet over kwijt. We zullen het wel zien. Hij knalt gewoon lekker hard. De Salute cake 2 is een mooie vervanger en deze heb ik ook gehad en knalt ook lekker.

Ja precies. Plus dat je zegt "De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten" wat mij in de oren klinkt als speculatie en niet als een voldongen feit. Immers, Schuurmans zegt hier niets over, op de Vulcan website staat hij nog als voorheen, CE-keuring is geweest en uiteraard dan nog het feit dat het vorig jaar blijkbaar ook 'gewoon' in de verkoop mocht.

Ook ik snap wel dat je dat zegt, klinkt bijna logisch, maar het is jouw mening en geen feit dus ik snap niet dat je het zo stellig brengt. Tenzij je meer weet en dat nog niet gedeeld hebt hier. Nogmaals, ook ik heb twijfels en hoop dat de cake blijft zoals ie was, maar voorlopig is er nog geen fabrikant of importeur die definitief uitsluitsel gegeven heeft, enkel (vele) meningen hier op het forum.

Stuur een mail naar Schuurmans jongens en jullie weten het precies. Ik hoop ook dat die net zo als vorig jaar presteert...

Schuurmans HEEFT al gemeld dat hij precies hetzelfde terugkomt; hier tijdens een VWCbezoek en tegen een winkelier (paar posts hierboven).

Ik heb begin 2012 Gbv/Weco een mail gestuurd of de Mega Celebration Cracker XXL 1076 hetzelfde zou zijn als dat jaar ervoor. Mij werd toegezegd dat dit zo zou zijn. Inmiddels weet ik wel beter.
Met de Salute-Cake 1 gaat het vrees ik dezelde kant op.
Als er nog Salute-Cake's 1 van vorig jaar te krijgen zijn, zou ik maar snel inslaan.:shocked:

Back
Bovenaan