hardcore0438
VWC lid
Ik koop er denk ik ook 1 , zo veel goede verhalen over gehoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik koop er denk ik ook 1 , zo veel goede verhalen over gehoord.
1?
Toen ik hoorde hoe hard de knallen waren, heb ik gelijk een karton gehaald bij Harten 4.
En dit jaar weer 4 stuks besteld bij Harten 4.
Niks mis mee, klapt als een malle en ik moest nadat ik deze cake had afgestoken, me hoofd in de bankschroef zetten.
Want mijn mond ging van verbazing niet meer dicht.
Sigaarman heeft nu al een 2013 doos bij Harten4 gehaald terwijl ze pas 2e helft december binnenkomen?![]()
Jammer dat Pyrovoordeel ze dit jaar niet meer heeft... :(
Vind het juist mooi dat de prijs gezakt is en dat geef ik ook aan in mijn bericht.
Het is niet om te zeuren maar het viel me gewoon op en zoals richardus het beschrijft klinkt het ook wel logisch inderdaad.![]()
Sigaarman heeft nu al een 2013 doos bij Harten4 gehaald terwijl ze pas 2e helft december binnenkomen?![]()
Ik deel je mening en die is ook terecht imho. Iedereen weet dat deze cake afgelopen jaar echt buitengewoon hard knalde, geen cake in nl of België die ook maar een beetje in de buurt kwam.
De kans dat hij dit jaar weer zo presteert (wat ik natuurlijk hoop) is volgens mij redelijk klein en dan zou een prijsverlaging vanzelfsprekend zijn. Ik kan me ook wel voorstellen dat 40 sowieso een veel te hoge verkoopprijs is voor de doorsnee consument.
En waarom zijn er dit jaar dan niet meer importeurs die een dergelijke knalcake hebben? Zou je wel verwachten met zoen topper.
Ik wacht in ieder geval nog even de demo's af waar ze 2013 productie schieten en dan bestel ik ze zeker weer.
Met de rol van gbv was het ook na 1 jaar alweer afgelopen helaas.
De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten. De Salute Cake 2 mag wel weer. Degene die nu worden aangeboden zijn oude voorraden van vorig jaar en daar zet ik zelfs mijn twijfels bij of dat die wel verkocht mogen worden.
wat mij in de oren klinkt als speculatie en niet als een voldongen feit. Immers, Schuurmans zegt hier niets over, op de Vulcan website staat hij nog als voorheen, CE-keuring is geweest en uiteraard dan nog het feit dat het vorig jaar blijkbaar ook 'gewoon' in de verkoop mocht
Ja precies. Plus dat je zegt "De salute cake 1 zal nooit als "Oude Versie" terugkeren. Simpel omdat hij gewoon niet is toegestaan voor consumenten" wat mij in de oren klinkt als speculatie en niet als een voldongen feit. Immers, Schuurmans zegt hier niets over, op de Vulcan website staat hij nog als voorheen, CE-keuring is geweest en uiteraard dan nog het feit dat het vorig jaar blijkbaar ook 'gewoon' in de verkoop mocht.
Ook ik snap wel dat je dat zegt, klinkt bijna logisch, maar het is jouw mening en geen feit dus ik snap niet dat je het zo stellig brengt. Tenzij je meer weet en dat nog niet gedeeld hebt hier. Nogmaals, ook ik heb twijfels en hoop dat de cake blijft zoals ie was, maar voorlopig is er nog geen fabrikant of importeur die definitief uitsluitsel gegeven heeft, enkel (vele) meningen hier op het forum.
Schuurmans HEEFT al gemeld dat hij precies hetzelfde terugkomt; hier tijdens een VWCbezoek en tegen een winkelier (paar posts hierboven).