bassie1978
VWC lid
En verder kunnen we wel gaan gissen e.d. maar denk dat het handiger is dat we gewoon even afwachten en dan zal blijken of het waar is of niet en of de kwaliteit gewaarborgd is....ik heb goede hoop iig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Schuurmans heeft het al gemeld.. er is een reden waarom ze niet in details gaan.
Schuurmans heeft het al gemeld.. er is een reden waarom ze niet in details gaan. En GBV rol vergelijken met dit product is echt appels met peren vergelijken. Dat is punt 1 een ander bedrijf, punt 2 heeft GBV gewoon in het VWC verslag vermeld dat ie er niet kwam. Dat ging over flash kruit wat gebruikt werd in een rol in plaats van buskruit dat is toch helemaal verreweg te vergelijken met deze situatie?
Wacht gewoon een demo af en je zal het vanzelf zien.
De Salute cake 1 valt in categorie 3, deze categorie is in Nederland toegestaan. )
Deze categorie is voor cakes niet toegelaten in NL. Zie http://wetten.overheid.nl/BWBR0027932/geldigheidsdatum_06-10-2013#BijlageI
Staat duidelijk per soort product tot welke categorie het mag, met evt. restricties.
Laten we de discussie baseren op feiten.
Schuurmans heeft het al gemeld.. er is een reden waarom ze niet in details gaan. En GBV rol vergelijken met dit product is echt appels met peren vergelijken. Dat is punt 1 een ander bedrijf, punt 2 heeft GBV gewoon in het VWC verslag vermeld dat ie er niet kwam. Dat ging over flash kruit wat gebruikt werd in een rol in plaats van buskruit dat is toch helemaal verreweg te vergelijken met deze situatie?
Wacht gewoon een demo af en je zal het vanzelf zien.
Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim
Door deze zin uit de RACT was de Salutecake No.1 (eigenlijk categorie 3) wel toegestaan:
Combinaties van fonteinen, mijnen, Romeinse kaarsen en enkelschotsbuizen
combinations, categorie 2.
500 gram pyrotechnische stoffen of preparaten; alleen combinaties toegestaan van fonteinen, mijnen, Romeinse kaarsen en enkelschotsbuizen, waarbij ieder type afzonderlijk functioneert en voldoet aan de individuele eisen die in deze tabel aan de genoemde onderdelen zijn gesteld
Ze hebben gewoon singleshots uit categorie 3 onder "een combinatie" laten vallen van maximaal 500 gram.
Daar is nou een forum voor. Om een discussie te voeren. Mij hoor je niet zeggen dat het geen goed product is. In tegendeel ik vind het een toppert. Ik ben benieuwd waarom deze wel mag . Als ik harde klappen wil regel ik wel wat anders. Hij klink hard maar zo hard nou ook weer niet. Voor consumenten vuurwerk is dit een toppert. Natuurlijk lezen de des betreffende instanties mee, dat deden ze vorig jaar ook al. Hij komt er toch volgens Schuurmans, waar maken we ons druk om. De tijd zal het leren. Nummer 1 knalcake voor consumenten in 2013 en 2014, want ik jaag hem in 2014 de lucht in . Yippiekayee
Hoe mooi zou het zijn als vaandeldrager Schuurmans de primeur zou krijgen van het toelaten van een cake die pas vanaf 2017 legaal zou zijn. Het zou meer dan terecht zijn voor deze vroegste der vroege importeurs. We hebben aan hun veel te danken.
En daarom zeg ik, niet te veel l*len over of het wel kan, wel mag.Gewoon genieten van de spullen die er zijn, en die GAAN KOMEN ook al vraag je je af of het wel binnen de regeltjes zou zijn.En zo hebben we dezelfde discussie die afgelopen week compleet uit dit topic is weggeveegd...
Er was al een discussie gestart over het wel of niet op het forum plaatsen, het stellen van kritische vragen en mogelijke manieren om de cake "legaal" op de markt te brengen in zijn huidige vorm.
En zo hebben we dezelfde discussie die afgelopen week compleet uit dit topic is weggeveegd...
Er was al een discussie gestart over het wel of niet op het forum plaatsen, het stellen van kritische vragen en mogelijke manieren om de cake "legaal" op de markt te brengen in zijn huidige vorm.
Dat noemen ze nou censuur, en zou niet mogen op een
forum. Stiekum dingen wegknippen om een product dat wel of niet mag proberen te houden. Zet dan het Topic op slot wat de buren vorig jaar ook hebben gedaan. Ben ik ook niet mee eens, maar ja ik ben geen moderator. Zo kunnen ze in elk geval niets mee toevoegen.
Dat noemen ze nou censuur, en zou niet mogen op een
forum. Stiekum dingen wegknippen om een product dat wel of niet mag proberen te houden. Zet dan het Topic op slot wat de buren vorig jaar ook hebben gedaan. Ben ik ook niet mee eens, maar ja ik ben geen moderator. Zo kunnen ze in elk geval niets mee toevoegen.