In Shock (Salute cake 1)

Is de adviesprijs gedaalt? Omgerekend is het 32,50 per stuk wat ik zie bij Valk. ( de doorgestreepte prijs gedeelt door 6 ).

Dat de prijs zo extreem gedaald is vind ik toch vreemd! zal de nieuwe versie dan toch niet zo super meer zijn? Niemand kan het vertellen en niemand weet het zeker. maar voor 99 euro 6 van de salute 1 cakes van vorig jaar heb je dik waar voor je geld.

Dat heb ik dus ook, sommige karton prijzen zijn zo laag dat het haast niet meer geloofwaardig is. Ach het zal wel tussen de oren zitten, maar ga hier nog even over denken aangezien dit vorig jaar toch wel 1 van dé Salute cakes was.

Heb overigens ook al een karton Golden Dragon staan. :)

Me happyyyy, Bij mij gaat er ook een karton komen van deze heerlijke knalcakes( hoop dat ze net zoals vorig jaar zijn).

Mischien ben ik een negatieveling. maar vanwaar de prijsverlaging?
Als er nog oude batch was geweest hadden we ze ook gekocht voor 40 euro p.s.
Begin zo mijn twijfels te krijgen.
Magoed laten we hopen dat ik het mis heb en naast de pot heb ge..st met de kortingen. :)

Vorig jaar had ik iemand horen zeggen dat de prijs zo hoog was omdat ze de aan liggende kosten van het op de markt brengen van een nieuw product er in een keer uit probeerde te halen voor het geval dat hij dit jaar niet meer zou mogen.

Als dat het geval is hebben ze vorig jaar de vaste kosten er uit gehaald en kunnen ze dit jaar de prijs omlaag gooien.

Is de prijs van de Schuurmans dealers zelf dan al bekend? Voor zover ik weet zijn het enkel kartonverkoop en outlets die stunten met de 50% korting.

Heb vorig jaar een karton gekocht voor 120, nu bij valk wegens 80 jaar voor 99. Wat is daar zo vreemd aan..?

Ik vraag me af hoeveel er vorig jaar daadwerkelijk voor €40 bij Schuurmans verkooppunten zijn verkocht. Van de liefhebbers zal het gros ze met (karton)kortingen ergens hebben gescoord omdat iedereen de prijs te hoog vond. Verstandige zet van Schuurmans om de adviesprijs te verlagen, voorkomt weer enigszins dat de klant naar een ander gaat voor evt. lagere prijzen.

Ik vraag me af hoeveel er vorig jaar daadwerkelijk voor €40 bij Schuurmans verkooppunten zijn verkocht. Van de liefhebbers zal het gros ze met (karton)kortingen ergens hebben gescoord omdat iedereen de prijs te hoog vond. Verstandige zet van Schuurmans om de adviesprijs te verlagen, voorkomt weer enigszins dat de klant naar een ander gaat voor evt. lagere prijzen.

Precies zo denk ik er ook over. Normaal zit iedereen te klagen dat de prijzen zo hoog zijn, nu is er eindelijk een importeur die een product in prijs verlaagd is het nog niet goed :p
Overigens geen aanval naar jou toe hoor Kwintos :p

Wat zijn we toch echt weer typische Nederlanders om over die prijs te zeiken!! Ik begrijp dat je hier je meningen mag delen maar wees eens blij dat hij voor een lekkere prijs te krijgen is, een ieder denkt gelijk dat als iets in prijs verlaagd is dat dan ook de kwaliteit naar beneden duikelt! Heb s een beetje vertrouwen jullie en praat s over VUURWERK waarbij ik ook begrijp dat de prijs ertoe doet uiteraard. Maar het product waar het om gaat sneeuwt altijd onder door de discussie over de prijs en dat vind ik een beetje jammer........

Ik moet zeggen dat ik ook gelijk zoiets had van: Hmmzz opvallend. Maar wat anderen ook al zeggen. Iedereen vond hem te duur om los te halen. Dat zullen ze wel gemerkt hebben. Over de uitwerking?
Dat is gewoon afwachten. Er zijn dingen beloofd en dan ben ik nu even zo naïef om dat voor echt aan te nemen. Ik kom er wel achter als ik een demo zie of als ik ze zelf afsteek. Het leven zit vol met risico's en daarvan is dit wel een redelijk kleine. Dus dat durf ik wel aan;-)
greetzzz

een ieder denkt gelijk dat als iets in prijs verlaagd is dat dan ook de kwaliteit naar beneden duikelt!
Goh, die posts heb ik dan overheen gelezen. Mij hoor je er niet over klagen, ik begin meer en meer te vertrouwen op de geluiden vanuit Schuurmans zelf (en anderen) dat deze bak gewoon net zo gaat beuken als vorig jaar. Heb zelf al een karton besteld.

Wat zijn we toch echt weer typische Nederlanders om over die prijs te zeiken!!

Vind het juist mooi dat de prijs gezakt is en dat geef ik ook aan in mijn bericht.
Het is niet om te zeuren maar het viel me gewoon op en zoals richardus het beschrijft klinkt het ook wel logisch inderdaad.:wink:

Goh, die posts heb ik dan overheen gelezen. Mij hoor je er niet over klagen, ik begin meer en meer te vertrouwen op de geluiden vanuit Schuurmans zelf (en anderen) dat deze bak gewoon net zo gaat beuken als vorig jaar. Heb zelf al een karton besteld.

Jongens ik neem jullie ook nix kwalijk hoor zo is het niet en ik vind ook hoe goedkoper hoe beter tuurlijk. Maar ik mis het gepraat over het product waar het om gaat. Dat snappen jullie toch wel!!
Het lijkt het programma PRIJS EN VERGELIJK wel.... Beetje jammer vind ik dan

Gewoon kopen als je het wat vind, zonder naar de prijs te kijken. Als alles om de prijs moet draaien kunnen ze inderdaad beter oud en nieuw schrappen.:idea:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan